بهترین  هدفون‌های بلوتوثی بازار - تکفارس 
بهترین  هدفون‌های بلوتوثی بازار - تکفارس 

بهترین هدفون‌های بلوتوثی بازار

دانیال دهقانی
۲۷ تیر ۱۳۹۶ - 15:00
بهترین  هدفون‌های بلوتوثی بازار - تکفارس 

هدفون هایی که درون گوش قرار می گیرند همیشه عالی بوده اند، ویژگی هایی چون جمع و جور بودن و این نکته که می توان از آن ها در هنگام فعالیت هم استفاده کرد باعث شده تا کاملاً از هدفون هایی که بیرون از گوش قرار می گیرند جدا باشند و بر خلاف آن ها، زیادی بزرگ و زمخت نباشند. البته سیم این مدل هدفون ها هم همیشه آزاردهنده بوده ولی خب برای آن هم یک راه حل پیدا شده و آن هم هدفون های درون گوشی بی سیم است! درست همان قدر شگفت انگیز است که هدفون های درون گوشی با سیم بودند، ولی با این تفاوت که اینجا خبری از سیم هم نیست. البته آن سیم آزاردهنده جای خود را به باتری شارژی آزاردهنده داده و از طرف دیگر آن قدر این مدل هدفون ها در بازار زیاد شده اند که انتخاب یک محصول مناسب از میان آنان واقعاً سخت است.

عیبی ندارد، ما در این مقاله برای شما چندین هدفون درون گوشی بی سیم و البته با سیم مناسب و باکیفیت را انتخاب کرده ایم و قرار است آن ها را به شما پیشنهاد دهیم تا وقتی برای خرید هدفون به بازار رفتید، بدانید کدام محصول مناسب شماست. پس در ادامه با تک فارس و این مقاله جذاب همراه باشید.

هدفون های سیم دار

بهترین  هدفون‌های بلوتوثی بازار - تکفارس 

در این زمینه، دو مدل هدفون سیم دار مختلف وجود دارند. یک مدل که همان هدفون های سیم دار سنتی و کلاسیک است که ابتدا یک سیم به جک ۳.۵ میلی متری یا پورت یو اس بی گوشی شما متصل می شود و سپس هدفون ها را باید در گوش خود قرار دهید. مدل دوم هم در واقع هدفون بلوتوثی است که دو گوشی هدفون آن با سیم به هم وصل شده اند. در واقع با این مدل نیازی نیست که نگرانی خاصی راجع به بلندی سیم و اتصال آن به گوشی خود داشته باشید. هدفون هایی هم که قرار است تحت عنوان “هدفون های سیم دار” به شما معرفی کنیم از همین دسته هستند و در واقع هدفون های سیم دار بلوتوثی را برای شما انتخاب کرده ایم.

SoundPEATS QY7

قیمت: ۲۱.۵۹ دلار (در آمازون)

بهتر است گزینه ها را با این هدست مقرون به صرفه ولی فوق العاده آغاز کنیم. با سوند پیتس کی ۷ شما می توانید یک هدفون بلوتوثی با کیفیت صدای بسیار خوب را خریداری کنید که حتی دارای باله برای محکم ماندن در گوش است و به کمک آن دیگر نیازی نیست خیلی نگران افتادن آن از گوش باشید. این هدفون جعبه مخصوص به خود را هم دارد و از طرف دیگر، ۷ رنگ مختلف دارد و از میان آن ها حق انتخاب خواهید داشت.

CB3 Fit

قیمت: ۳۹.۹۹ (در آمازون)

یک پیشنهاد مقرون به صرفه و عالی دیگر. این هدفون دارای گیره ایست که دور گوش قرار می گیرد و عملاً شانس افتادن هدفون ها از داخل گوش را به صفر می رساند. اگر در طول روز فعالیت های زیادی دارید و همواره نگران آن هستید تا هدفون ها از گوش شما بیفتند، پس این یک انتخاب بسیار مناسب است و اگرچه اینجا صدای بیس در حد یک آمپلی فایر نیست، ولی کیفیت صوتی این هدفون مطلوب است و قرار گرفتن آن در گوش هم بسیار راحت و بدون هیچ آزار و اذیت خاصی. با یک بار شارژ هم می توان ۷ ساعت از این هدفون استفاده کرد. چه چیزی از این بهتر؟

Advanced Model 3

قیمت: ۷۹.۹۹ دلار (در فروشگاه رسمی خود شرکت)

این هدفون بدون شک از لحاظ کیفیت جزو برترین هدفون های لیست است. به نسبت قیمت، ادونسد مدل ۳ کیفیت صوتی شگفت آوری را به شما هدیه می دهد و اگر به دنبال کیفیت بالا هستید و اولویت اولتان کیفیت صوتی هدفون است، بدون شک باید این هدفون را به عنوان یک گزینه اصلی در نظر داشته باشید. البته یک مشکل وجود دارد و آن هم این است که این هدفون اساساً بلوتوثی نیست ولی امکان آن وجود دارد تا سیم آن را جدا کنید و به وسیله یک گیرنده بلوتوث جداگانه (که در داخل خود جعبه هم یکی قرار دارد) از آن به صورت بلوتوثی استفاده کنید.

Jaybird X3

قیمت: ۱۲۹.۹۸ دلار (در آمازون)

به طور کلی برند جی برد به خاطر راحتی، محکم بودن هنگام قرار گیری در گوش و کیفیت صدای مطلوب شناخته می شود. حتی برای این برند یک اپلیکیشن با نام جی برد هم وجود دارد که به شما اجازه ساخت یک پروفایل شخصی می دهد و حتی می توانید فرکانس هدفون خود را هم با آن تنظیم کنید! به طور کلی جی برد اکس ۳ یکی از هدفون های گران قیمت ولی ارزشمند لیست ماست.

بهترین  هدفون‌های بلوتوثی بازار - تکفارس 

Beats BeatsX

قیمت: ۱۴۹.۹۵ دلار (در آمازون)

این هدفون با یک سیم محکم عرضه شده که می توان آن را در پشت گردن و زیر پیراهن قرار داد. این هدفون به شکل خیلی زیادی راحت است و می توان در تمام روز بدون هیچ ناراحتی از آن استفاده کرد. کیفیت صدای این هدفون بسیار عالیست ولی به مذاق همگان هم خوش نخواهد آمد چرا که صدای بیس در آن اغراق شده است ولی برای عموم مخاطبان، این نکته جذاب است و مشکلی را پیش نخواهد آورد. از سوی دیگر در این هدفون چیپست دبلیو ۱ از اپل نیز وجود دارد و به همین جهت به سرعت این هدفون را می توان با آیفون، هماهنگ کرد. اگر ۵ دقیقه هم آن را شارژ کنید می توانید تا ۲ ساعت از آن استفاده کنید! در کل، اگر از لحاظ مالی در مضیقه نیستید بدون شک این بهترین انتخاب در زمینه هدفون های بلوتوثی سیم دار است.

Bose QuietControl 30

قیمت: ۲۹۹ دلار ( در آمازون)

این مدل از هدفون های شرکت بُسی دارای یک نویزگیر فوق العاده هستند و بدون شک بهتر از این را در یک هدفون بی سیم درون گوشی نمی توانید پیدا کنید. از طرف دیگر، مدل دور گردنی آن هم به گونه ای است که مردم یا عاشق آن می شوند یا از آن متنفر. ولی اگر می توانید با آن کنار بیایید، یک هدست گران قیمت ولی بسیار با کیفیت خواهید داشت که هم خوب در گوش قرار می گیرد و هم کیفیت صوتی آن بسیار بالاست. همچنین می توانید تنظیم کنید که چقدر از صدای بیرون را دوست دارید بشنوید که نکته فوق العاده ایست.

حال اگر دوست دارید تا همانند انسان های مرفه به نظر برسید و از یک هدفون واقعاً بدون سیم و بلوتوثی استفاده کنید، باز هم حق انتخاب های مختلفی خواهید داشت. شاید بعضی از آن ها کیفیت صدای کمتری نسبت به مدل های با سیم داشته باشند ولی هیچ چیز آن حس آزادی به خاطر عدم وجود هر گونه سیم را به آدم نمی دهد! پس با لیست بعدی همراه ما باشید.

هدفون های بی سیم

Focuspower F10

قیمت: ۲۳.۹۹ دلار (در آمازون)

هدفون فوکوس پاور اف ۱۰ بسیار کوچک و راحت است و با هر بار شارژ می توانید ۶ ساعت با آن آهنگ گوش دهید. این هدفون یک انتخاب مقرون به صرفه محسوب می شود و با ۲۴ دلار واقعاً انتخاب بهتری نسبت به این هدفون وجود ندارد. البته این هدفون باله و محافظ گوش و چیزی شبیه به آن ندارد پس اگر سقوط هدفون از گوش برایتان یک مشکل است، دور این هدفون را خط بکشید.

SoundPEATS

قیمت: ۳۷.۹۹ دلار (در آمازون)

در جایگاه دوم هم باز شاهد یک هدفون مقرون به صرفه هستیم. هدفون سوند پیتس با گیره دور گوش عرضه می شود و همین باعث می شود تبدیل به انتخاب مناسب افرادی شود که قصد فعالیت زیادی را دارند و همزمان می خواهند از هدفون استفاده کنند. می توان این هدفون را به صورت جداگانه هم استفاده کرد و یکی از دو هدفون را به شخص دیگری داد. از لحاظ کیفیت صوتی هم نه در حد فوق العاده، ولی این هدفون کیفیت مناسبی را ارائه می دهد که نسبت به قیمت خوب است.

بهترین  هدفون‌های بلوتوثی بازار - تکفارس 

Samsung Gear IconX

قیمت: ۱۳۴.۹۹ دلار (در آمازون)

سامسونگ با آیکون اکس قصد داشت تا قدم های بلندی بردارد و نه تنها اولین هدفون کاملاً بی سیم خود را ساخت بلکه همزمان آن را به عنوان یک وسیله برای ثبت اطلاعات ورزشی هم معرفی کرد که مثلاً قدم های شما را محاسبه می کند و … و در کنار آن برای این هدفون حافظه داخلی هم در نظر گرفت تا بتوانید آهنگ هایی را در آن نگه دارید. البته خروجی در حد انتظار نبود ولی به هر حال با توجه به افت قیمت، این هم یک گزینه مناسب است.

Apple AirPods

قیمت: ۱۵۹.۹۹ دلار (در اپ استور)

ایرپادز اپل بیشتر حس یک هدفون کلاسیک را دارد که البته این بار بی سیم شده است.  این هدفون طراحی آشنا و جالبی دارد. برای استفاده بهتر از این هدفون بهتر است یک گوشی آیفون یا یک وسیله که محصول اپل است را داشته باشید ولی به هر حال می توانید آن را به یک گوشی اندرویدی هم متصل کنید، هرچند که زیادی عجیب است! لازم هم نیست که دیگر از کیفیت محصولات اپل حرفی بزنیم چون بر همگان واضح است کیفیت محصولات این شرکت.

Jabra Elite Sport

قیمت: ۲۴۹.۹۹ دلار (در آمازون)

بهترین  هدفون‌های بلوتوثی بازار - تکفارس 

هدفون های جبرا محبوب، مقاوم، ضد آب، بسیار با کیفیت و البته گران هستند. جبرا، الیت اسپورت را در ماه قبلی بروز کرد و مدل جدید آن عمر باتری بیشتری دارد. مدل قدیمی تا ۹ ساعت شارژ نگه می داشت ولی مدل جدید تا ۱۳.۵ ساعت باتری نگه می دارد. قیمت ۲۵۰ دلاری این هدفون شاید زیاد به نظر برسد ولی ۳ سال گارانتی هم برای این هدفون وجود دارد. از طرف دیگر، همانند آیکون اکس این هدفون هم می تواند برای ثبت اطلاعات ورزشی شما به کار برود!

در پایان، امیدوار هستیم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید و با مطالعه آن بتوانید بهتر هدفون مورد نظر خود را انتخاب کنید.

با اقتباس از : Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید