عرضه اندروید ۷ برای سری ۲۰۱۷ گوشی Galaxy A5 - تکفارس 
عرضه اندروید ۷ برای سری ۲۰۱۷ گوشی Galaxy A5 - تکفارس 

عرضه اندروید ۷ برای سری ۲۰۱۷ گوشی Galaxy A5

حمزه سروری
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - 16:27
عرضه اندروید ۷ برای سری ۲۰۱۷ گوشی Galaxy A5 - تکفارس 

به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد به آرامی اندروید ۷.۰ را برای گوشی رده – میانه ی خود یعنی «گلکسی ای ۵ ۲۰۱۷» (Galaxy A7 2017) عرضه کند. این به روز رسانی هم اکنون که ما در حال رساندن این خبر به شما هستیم در روسیه منتشر شده و قطعاً برای دیگر مناطق هم به زودی شاهد این به روز رسانی خواهیم بود. بنا بر این اگر شما A5 2017 دارید بهتر است سری به «تنظیمات» و بخش «به روز رسانی نرم افزار» گوشی خود بزنید، چرا که هر لحظه امکان دارد این به روز رسانی خیلی مهم که باعث شد شکایات بسیاری به جناح سامسونگ وارد آورده شود، در دسترس شما قرار گرفته باشد.

علاوه بر عرضه ی آخرین مدل در دسترسِ اندروید که با این به روز رسانی به گوشی ای ۵ ۲۰۱۷ شما اضافه خواهد شد، با این آپدیت شاهد چیز های اضافه تری نظیر یک رابط کاریری تازه و جدید، قابلیت چند وظیفه ایِ چند پنجره ایِ دوباره طراحی شده که باعث نزدیک تر شدن ابزار های گوشی به آن چیزی که گوگل از ابتدا در ذهن داشت می شود، علاوه بر این زمان همیشه روشن بودن صفحه نیز افزایش یافته است، همین طور «سامسونگ پَس» (Samsung Pass) این گوشی، و در آخر نیز نوفیکیشن ها نیز پیشرفت کرده اند.

اگر در مورد خرید این گوشی تا به این لحظه شک داشته اید بهتر است دوباره تجدید نظر کنید، چرا که در حال حاضر با عرضه ی اندروید ۷، Galaxy A5 2017 بیش از پیش پیشرفته کرده و دیگر یک گوشی میان رده ی تمام عیار به حساب می آید.

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید