عرضه بتای Samsung Internet برای اکثر گوشی‌های اندرویدی - تکفارس 
عرضه بتای Samsung Internet برای اکثر گوشی‌های اندرویدی - تکفارس 

عرضه بتای Samsung Internet برای اکثر گوشی‌های اندرویدی

حمزه سروری
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - 18:13
عرضه بتای Samsung Internet برای اکثر گوشی‌های اندرویدی - تکفارس 

با این که دستگاه های سامسونگ هیچ گاه به خاطر پیشنهاد ها و ازار های نرم افزاری شان مشهور نبوده اند با این حال «سامسونگ اینترنت» (Samsung internet) یکی از معدود ترین ابزار های نرم افزاری ای است که سامسونگ ارائه می دهد و اتفاقاً همه پسند نیز هست. مرور گر خانگی این کمپانی همواره خودش را به عنوان یک رقیب ارزش مند برای گوگل کروم به شمار آورده است و این را باید مدیون اضافاتِ زیادی از ویژگی ها باشد که قابل ذکر ترین آن ها وفور افزودنی ها و بلاک کننده های فراوان برای اخبار دروغ و تبلیغات اضافی است.

ساخت سامسونگ بودن قطعاً به این معنا است که این نرم افزار تنها به صورت انحصاری برای دستگاه های ساخته شده توسط این کمپانی عرضه می شود؛ البته، حداقل برای مدتی کوتاه! تقریباً سال گذشته در همین دوره ها بود که خبر عرضه ی سامسونگ اینترنت برای گوشی های نکسوزِ گوگل در گوگل پلی استور، در میان منابع خبری پیچید؛ عرضه ی نسخه ی بتای نرم افزار سامسونگ برای گوشی های سفارشی گوگل! و هم اکنون پس از گذشت مدت ها بتای این نرم افزار برای دیگر گوشی ها نیز در دسترس خواهد بود؛ در واقع دستگاهی که از اندروید ۵.۰ لولی پاپ و بالاتر پشتیبانی کند.

با اینکه پشتیبانی از دستگاه های غیر سامسونگ و گوگل تنها در مدت محدودی است، بالاخره راه یافتن به تمامی گوشی ها اتفاقی ناگزیر است و به دیگر توسعه دهندگان گوشی ها نیز سامسونگ اینترنت راه خواهد یافت. زمان عرضه ی این اپلیکیشن به گوشی های گوگل یعنی سری پیکسل تنها چند ماه پیش اتفاق اتفاد که ماه ها پس از خبر انتشار خبر آن بود، از آن جایی که تازه با خبر انتشار بتای این نرم افزار برای تمامی دستگاه ها رو به رو شده ایم پس برای تاریخ انتشار نزدیک نباید دل مان را چندان صابون بزنیم.

علاوه بر این ها قابل به ذکر است که نسخه ۶.۲ بتای جدید سامسونگ اینترنت قابلیت های جالب توجهی به این اپلیکیشن می افزاید. که قابل توجه ترین آن ها به این صورت است؛ حالت کنتراست بالا که به طور اختصاصی برای افرادی که اختلالاتی در بینایی دارند عرضه خواهد شد. این قابلیت به ان ها کمک خواهد کرد که در هنگام خواندن مطالب بر روی اینترنت راحت باشند. (گفتنی است که این قابلیت با حالت شبِ این نرم افزار متفاوت است. )

به هر حال خبری که خیلی ها منتظرش بودند را هم اکنون شنیدیم، امِا این که چه زمان این خبر تبدیل به واقعیت می شود در هاله از ابهام قرار دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.