یک گوشی میان‌رده با نام Galaxy C7 در Geekbench قرار گرفت - تکفارس 
یک گوشی میان‌رده با نام Galaxy C7 در Geekbench قرار گرفت - تکفارس 

یک گوشی میان‌رده با نام Galaxy C7 در Geekbench قرار گرفت

دانیال دهقانی
۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - 23:01
یک گوشی میان‌رده با نام Galaxy C7 در Geekbench قرار گرفت - تکفارس 

یک گوشی میان‌رده با نام Galaxy C7 در Geekbench قرار گرفت! با ادامه خبر همراه تک فارس باشید.

اگرچه ما می دانیم که سامسونگ از هم اکنون مشغول کار روی یک مدل خاص از گلکسی سی ۷ (Galaxy C7) است، ولی اطلاعات و جزئیات بسیار کمی از این مدل خاص در اختیار داریم. درست است که شنیده ها حاکی از آن بود که این گوشی یک دوربین دوتایی در پشت خود دارد، ولی باید اعتراف کنیم که در مورد باقی بخش های این گوشی عملاً هیچ اطلاعات به درد بخوری وجود نداشت. ولی خوشبختانه به نظر حالا اوضاع اندکی فرق کرده است.

به لطف گیک بنچ (Geekbench) یک بنچمارک منتسب به این گوشی در فضای مجازی منتشر شده که دربردارنده اطلاعات مختلفی در مورد این گوشی است. به نظر می رسد که این گوشی از لحاظ داخلی و سخت افزاری، روی چیپستی از شرکت مدیاتک (MediaTek) و مدل هلیو پی ۲۰ (Helio P20) به طور دقیق حساب باز کرده که شماره سریال این چیپست MT6757 است. به غیر از آن، این بنچمارک مشخص کرده که این گوشی ۴ گیگابایت هم حافظه رم دارد و اندروید ۷.۱.۱ روی آن به صورت پیش فرض نصب شده که خود نکته جالبی محسوب می شود.

با توجه به آن که امتیاز یکی از هسته های پردازنده این گوشی در بنچمارک ۸۸۳ بوده و امتیاز مجموع تمام هسته های آن به ۳۹۵۹ رسیده، به نظر باید با یک گوشی میان رده ای ولی نسبتاً قدرتمند روبرو باشیم. همچنین حدس زده می شود که بزودی شاهد معرفی این گوشی باشیم. به هر حال IFA 2017 نزدیک است و شاید سامسونگ نیم نگاهی به گلکسی سی ۷ جدید برای حضور در این نمایشگاه بکند و روی آن به عنوان یکی از گوشی هایی که قصد معرفی آن را دارد، حساب کند. باید منتظر ماند و دید که چه پیش خواهد آمد.

نظر شما در رابطه با این گوشی چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.