فردی راه حلی برای مشکل حسگر اثرانگشت گوشی Galaxy S8 پیدا کرده است - تکفارس 
فردی راه حلی برای مشکل حسگر اثرانگشت گوشی Galaxy S8 پیدا کرده است - تکفارس 

فردی راه حلی برای مشکل حسگر اثرانگشت گوشی Galaxy S8 پیدا کرده است

امید بصیری
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - 10:00
فردی راه حلی برای مشکل حسگر اثرانگشت گوشی Galaxy S8 پیدا کرده است - تکفارس 

به نظر می رسد برای اینکه از شر سختی های دسترسی به سنسور اثر انگشت گوشی های گلکسی اس ۸(Galaxy S8) و گلکسی اس ۸ +(Galaxy S8+) راحت شوید، راه حل خطرناکی وجود دارد! در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

بسیاری از ما درباره تصمیم سامسونگ مبنی بر قرار دادن حسگر اثر انگشت بر روی قسمت پشتی گوشی های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ + معترض بودیم. البته برخی نیز معتقدند سامسونگ شایسته دریافت این حجم از انتقاد نبوده است. همانطوری که در نقد و بررسی این گوشی نیز اشاره کردیم( میتوانید نقد و بررسی کامل گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸+ پلاس را از اینجا بخوانید) بیشترین انتقاد نه به عملکرد بلکه به محل قرارگیری این سنسور اثر انگشت است که البته کمی هم غیر منصفانه به نظر می رسد.

من مطمئنم که تعداد زیادی از دارندگان گوشی گلکسی اس ۸ با نظر نویسنده موفق نیستند. این سنسور دقیقاً در کنار سنسور دوربین گوشی قرار گرفته است و بسیاری به دلیل کثیف شدن لنز این سنسور و احتمال خرابی هایی که ممکن است برای آن پیش بیاید سامسونگ را ملامت می کنند. اگر شما نیز یکی از همین افراد هستید، ممکن است “راه حل موقتی” ای که یکی از بلاگرهای تکنولوژی به نام کوئین نلسون یافته است استفاده از این سنسور را برای شما راحت تر کند. قاب پشتی گوشی آقای نلسون ترک خورده بود و او یک قاب جدید برای جایگزین کردن آن از سامسونگ سفارش داد.

او در حالی که سعی داشت قاب پشتی را تعویض کند، اشتباهاً بخشی که ضد آب بودن گوشی را تضمین می کرد را نیز جدا کرد. او دوباره سعی در اتصال مجدد این بخش داشت اما هنگامی که این کار را کرد، از قرار گرفتن درست سنسور در جای خودش اطمینان حاصل نکرد. سنسور اثر انگشت گوشی گلکسی اس ۸ او اکنون از بدنه پشتی گوشی خارج شده است. این گوشی دیگر به صورت تخت بر روی زمین قرار نمی گیرد چرا که یک برآمدگی در بخش پشتی دارد. آقای نلسون معقتد است که مشکل او اکنون حل شده است چرا که پیدا کردن این سنسور که حاصل یک برآمدگی حالا بسیار ساده تر از همیشه است.

فردی راه حلی برای مشکل حسگر اثرانگشت گوشی Galaxy S8 پیدا کرده است - تکفارس 

از آن جایی که تنها راه دستیابی به این روش، باز کردن بخش پشتی گوشی و جا به جا کردن برخی قطعات است، آیا شما برای راحت تر کردن کار خود این ریسک را خواهید پذیرفت؟ اگر تجربه ای در تعمیر گوشی های موبایل نداشته باشید ممکن است که در نهایت به گوشی خود صدمه بزنید. نظر شما درباره این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.