ماجراهای سامسونگ و Galaxy Note 7 تمامی ندارد! - تکفارس 
ماجراهای سامسونگ و Galaxy Note 7 تمامی ندارد! - تکفارس 

ماجراهای سامسونگ و Galaxy Note 7 تمامی ندارد!

حمزه سروری
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - 18:00
ماجراهای سامسونگ و Galaxy Note 7 تمامی ندارد! - تکفارس 

در آپریل گذشته، سامسونگ هنوز هم در حال دادن پیشنهاد تعویض برنامه برای گوشی پرچم دارِ «نوت ۷» آتشینش بود. کسانی که این گوشی را باز پس می فرستادند، مبلغ پرداخت شده را باز می گرفتند یا همچنین پیشنهاد جانشین کردن آن با یک گوشی دیگر را دریافت می کردند به ازای پرداخت مبالغی کمی بالاتر؛ گوشی هایی مثل دیگر پرچم داران سامسونگ، «گلکسی اس ۷ اج» و… . چیزی که در مورد این پیشنهادات سامسونگ به ذهن می رسد، طبیعتاً خوب و منصفانه بودن آن است، که نیازی نیست بگوییم. با این حال عده ای از خریداران نوت ۷ به این پیشنهاد ها راضی نبودند و شاکی بودن خود را به صورت سازمان یافته ای با شکایت از این کمپانی نشان دادند. این عده ادعا می کردند که پس دادن پول یا معامله ی گوشی پرچم دارشان برای ناراحتی و عصبانیت آن ها در قبال وقت و پولی که تلف کرده اند کافی نبوده است.

این افراد به دنبال مبلغ جبران خسارتی که چیزی حدود ۹۳۵ میلیون دلار مجموعاً می شد، بودند. با این حال دادگاه در تاریخ ۹ آگوست این خواست آن ها را رد کرد و در جواب کار های خیر خواهانه ی سامسونگ، پنداشت که چنین باز خواست و جبران خسارت حجیمی، نیاز به ادعا های بزرگ تری دارد. سامسونگ در جواب این لطف دادگاه، باید در ازای آن کاری انجام می داد که این کار دوباره سفارش دادن یا تعمیر و باز سازیِ ۴.۳ میلیون دستگاه نوت ۷ بود. ده ها گوشی از این ها همان ابتدای کار در خانه ی این ابر کمپانی یعنی کره به فروش رفتند، جایی که اداره ی قانون برداشت تصور کرد که این کمپانی یک معدن طلا پیدا کرده است و سازمان دهی کرد که دارندگان قبلی این گوشی پرچم دار سامسونگ به دادخواست علیه سامسونگ اقدام کنند.

ما برنامه داریم جلوی این تصمیم دادگاه بایستیم.

_ واکنش یکی از وکلای سامسونگ در مقابل حرکت اداره ی حقوق

با این حال به نظر می رسد داد گاه قصد نداشته باشد این کمپانی را چندان جریمه کند و به آن ها صدمات مالی وارد کند و اگر چنین باشد، مشخصاً جریمه ی بزرگی در کار نیست. به هر حال با گذشت زمان زیادی از عرضه ی نوت ۷ به نظر می رسد مشکلات سامسونگ تمامی ندارد و اکنون دیگر تمام چشم ها به سوی نوت ۸ پرچم دار جدید سامسونگ است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید