مشخصات گوشی HTC U Life 11 به بیرون درز کرد - تکفارس 
مشخصات گوشی HTC U Life 11 به بیرون درز کرد - تکفارس 

مشخصات گوشی HTC U Life 11 به بیرون درز کرد

سعید مزارعی
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - 17:03
مشخصات گوشی HTC U Life 11 به بیرون درز کرد - تکفارس 

ماه گذشته خبرهای مبنی بر معرفی یک گوشی میان رده توسط شرکت تایوانی HTC با نام رمز HTC Ocean Life منتشر شده بود. صبح دیروز مشخصات این گوشی نیز به بیرون درز کرد که از جمله این اطلاعات می توان به نام دقیق این گوشی اشاره کرد. گزارشات حاکی از آن است که نام این گوشی جدید HTC U11 Life است که یک گوشی میان رده محسوب شده و از یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p یا همان فول اچ دی برخوردار است. این صفحه نمایش در مقایسه با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ x 2560  به کار رفته در مدل HTC U11 ضعیف تر به نظر می رسد. گفته می شود که تامین قدرت پردازشی این دستگاه بر عهده چیپ اسنپدراگون ۶۶۰ است که با این حساب ظاهرا پردازنده ۶۳۰ اسنپدراگون دیگر به خاطره ها خواهد پیوست. این چیپ دارای یک پردازنده ۸ هسته ای و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۸ است.

به طور پیش فرض حافظه ذخیره سازی در نظر گرفته شده برای این گوشی ۳۲ گیگابایت است که البته با احتساب سیستم عامل و برنامه های از پیش نصب شده در نهایت بیشتر از ۲۵ گیگابایت نصیب کاربران نخواهد شد، اما با درگاهی که کمپانی اچ تی سی برای این گوشی در نظر گرفته است، قابلیت ارتقا حافظه ذخیره سازی این گوشی تا ۲ ترابایت را نیز خواهید داشت که عدد بسیار بزرگی است. حسگر اثر انگشت این گوشی در قاب جلویی آن و زیر دکمه خانه تعبیه شده است و همچنین لبه های حساس نیز به این گوشی برگشته اند. این قابلیت به کاربران اجازه می دهد تا با فشار دادن لبه های گوشی برنامه های مختلف را باز کرده و یا به فعال و غیر فعال سازی ویژگی های مختلف بپردازید. دوربین اصلی یا همان دوربین پشتی این گوشی از یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و تشخیص فاز پشتیبانی می کند و دوربین سلفی این گوشی نیز لنزی ۱۶ مگاپیکسلی دارد و به شما اجازه ثبت تصاویر سلفی زیبایی را می دهد.

همراه این گوشی یک جفت هدفون HTC USonic نیز قرار داده شده است که قابلیت از بین بردن نویزها و صداهای نامربوط را دارد. این هدفون ها در از بین بردن صدای محیط بیرون بسیار خوب عمل کرده و به بیان دیگر شما را با موسیقی تنها می گذارد. خوشبختانه با وجود گواهینامه IP67 قادر خواهید بود تا بدون ترس، از این گوشی در زیر باران استفاده کنید و حتی گوشی شما قادر به تحمل فشار آب به مدت ۳۰ دقیقه و در عمق ۳.۲ فوتی بدون آسیب رسیدن به آن را دارد.

احتمالا در کشور آمریکا این گوشی توسط اپراتور T-Mobile عرضه شده و اگر قصد خرید نسخه آنلاک آن را داشته باشید می توانید با مراجعه به وبسایت رسمی HTC برای خرید این گوشی اقدام کنید. حالا اما باید صبر کنیم تا این شرکت به طور رسمی در طی یک مراسم  به معرفی مدل های جدید گوشی های خود بپردازد که به احتمال زیاد این اتفاق در آینده نزدیک به وقوع می پیوندد.

نظر شما در مورد این گوشی میان رده شرکت اچ تی سی چیست؟ آیا این گوشی توانایی رقابت با گوشی های میان رده سایر شرکت ها را خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید