سامسونگ در رتبه دوم ثبت بیشترین تعداد پتنت‌ها قرار دارد - تکفارس 
سامسونگ در رتبه دوم ثبت بیشترین تعداد پتنت‌ها قرار دارد - تکفارس 

سامسونگ در رتبه دوم ثبت بیشترین تعداد پتنت‌ها قرار دارد

امید بصیری
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - 12:00
سامسونگ در رتبه دوم ثبت بیشترین تعداد پتنت‌ها قرار دارد - تکفارس 

به نظر می رسد که شرکت سامسونگ علاقه زیادی به ثبت پتنت(Patent) های جدید دارد. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

شرکت های حوزه تکنولوژی علاقه زیادی دارند تا پتنت های خلاقانه خود را هر چه سریع تر ثبت کنند حتی اگر نخواهند تا مدت زمان طولانی ای از آن ها هم استفاده بکنند. ثبت کردن پتنت ها آرامش خاطر به آن ها می دهد. آن ها از چیزی که متعلق به خودشان است محافظت می کنند آن هم در حالی که از دست درازی دیگر شرکت ها جلوگیری می کنند. شرکت های بزرگ حوزه تکنولوژی مثل گوگل، فیس بوک، اپل، آمازون، مایکروسافت و دیگر شرکت ها سالانه هزاران پتنت مختلف را در ایالات متحده آمریکا ثبت می کنند. اما این شرکت ها در این زمینه پیشتاز نیستند. آمار نشان می دهند که شرکت آی بی ام (IBM) تا به اینجا بیشترین تعداد پتنت ها را در این سال ثبت کرده است. سامسونگ نیز رتبه ی دوم را به خود اختصاص داده است. شرکت آی بی ام تا به اینجا حدود ۵،۷۹۷ پتنت مختلف را در سال ۲۰۱۷ ثبت کرده است. سامسونگ نیز با ۴،۱۴۳ پتنت جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است. این بدان معنی است که این شرکت از ابتدای سال تا کنون روزانه حدود ۱۹.۵ پتنت مختلف را ثبت کرده است. شرکت آی بی ام هم چنین پرچم دار تعداد پتنت های ثبت شده از سال ۲۰۱۰ با ۵۳،۹۲۵ پتنت مختلف ثبت دشه است. سامسونگ در این رده بندی نیز باز در رده دوم قرار گرفته است آن هم با ۴۴،۳۰۱ پتنت مختلف ثبت شده.

معمولاً هنگامی که پتنت های سامسونگ ثبت می شوند می توانیم بفهمیم این شرکت چه در سر دارد. البته صرف این مسئله که پتنت ها یک تکنولوژی جدید هستند دلیلی بر اینکه در بازار عرضه خواهند نیست. تعداد زیادی تکنولوژی بوده اند که در ابتدا بسیار جالب به نظر می رسیدند اما سامسونگ در نهایت تصمیم به توسعه آن ها نگرفته است. اینکه یک شرکت از تمامی پتنت هایی که ثبت می کند استفاده بکند یا نه مسئله دیگری است. نظر شما درباره این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

سامسونگ در رتبه دوم ثبت بیشترین تعداد پتنت‌ها قرار دارد - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.