ساعت هوشمند Gear Fit 2 Pro در وب‌سایت رسمی سامسونگ دیده شد - تکفارس 
ساعت هوشمند Gear Fit 2 Pro در وب‌سایت رسمی سامسونگ دیده شد - تکفارس 

ساعت هوشمند Gear Fit 2 Pro در وب‌سایت رسمی سامسونگ دیده شد

امید بصیری
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - 14:00
ساعت هوشمند Gear Fit 2 Pro در وب‌سایت رسمی سامسونگ دیده شد - تکفارس 

به نظر می رسد که ساعت هوشمند جدید سامسونگ در مسیر عرضه شدن قرار دارد. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

ساعت هوشمند گیر فیت ۲ پرو (Gear Fit 2 Pro) که برای مدت زمان زیادی شایعه عرضه آن به بازار شنیده شده است در یکی از صفحات وب سایت رسمی شرکت سامسونگ دیده شده است. این خبر در حالی منتشر می شود که از زمانی که این ساعت هوشمند از تست های کمیته ارتباطات فدرال(Federal Communications Commission) گذر کرده زیاد نمی گذرد که باعث می شود باور کنیم که سامسونگ در حال آماده سازی خود برای عرضه این ساعت هوشمند به همراه گوشی گلکسی نوت ۸ است.

هنوز چیز زیادی از ساعت هوشمند گیر فیت ۲( Gear Fit 2) نمی دانیم. اگر مدارکی را که به اف سی سی(FCC) عرضه شده بودند به عنوان منبع در نظر بگیریم، می توان گفت که این ساعت هوشمند ظاهری شبیه به گیر فیت ۲ خواهد داشت علی رغم اینکه گفته می شود این محصول با تعدادی سنسور جدید عرضه می شود که بهبود عملکرد رهگیری حرکات فرد را به همراه دارد.

اواخر امروز بود که خبر دیگری درباره یکی دیگر از ابزار آلات پوشیدنی سامسونگ نیز منتشر شد. این محصول که با عنوان گیر اسپورت شناخته می شود انتظار می رود که در نمایشگاه آی اف ای(IFA) در ماه سپتامبر معرفی شود بنابراین احتمال معرفی ساعت هوشمند گیر فیت ۲ پرو در طی این مراسم بالاتر می رود.

نظر شما درباره این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.