تنها ۱۱ درصد از مشتریان حاضر به پرداخت بیش از ۱۰۰۰ دلار پول نقد برای خرید آیفون ۸ هستند - تکفارس 
تنها ۱۱ درصد از مشتریان حاضر به پرداخت بیش از ۱۰۰۰ دلار پول نقد برای خرید آیفون ۸ هستند - تکفارس 

تنها ۱۱ درصد از مشتریان حاضر به پرداخت بیش از ۱۰۰۰ دلار پول نقد برای خرید آیفون ۸ هستند

سعید مزارعی
۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - 18:50
تنها ۱۱ درصد از مشتریان حاضر به پرداخت بیش از ۱۰۰۰ دلار پول نقد برای خرید آیفون ۸ هستند - تکفارس 

تنها ۱۱ درصد از مشتریان حاضر به پرداخت بیش از ۱۰۰۰ دلار پول نقد برای خرید آیفون ۸ هستند. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکفارس همراه باشید.

بر اساس جدیدترین اطلاعاتی که Barclay برای مشتریان خود فرستاده است و توسط CNBC منتشر شده است، ظاهرا قیمت نهایی در نظر گرفته شده برای گوشی امسال شرکت اپل ممکن است به عامل بسیار مهمی برای دور شدن مشتریان زیادی از خرید این گوشی تبدیل شود. بر اساس اخبار منتشر شده تا کنون، می دانیم که شرکت اپل در تلاش است تا برای تولد ده سالگی گوشی های آیفون، برای مشتریان خود سنگ تمام گذاشته و تغییرات گسترده ای را در این گوشی اعمال کند. ظاهرا نام این مدل آیفون ۸ خواهد بود و بر اساس پیش بینی ها، به نظر می رسد که شرکت اپل قصد دارد تا این گوشی را با برچسب قیمت بالای ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ دلاری وارد بازارهای جهانی کند. اما بر اساس نظرسنجی که بانک معروف Barclay انجام داده است، از بین کسانی که در این نظرسنجی شرکت کرده اند، تنها ۱۱ درصد آن ها اعلام کرده اند که حاضر به پرداخت رقمی بیش از ۱۰۰۰ دلار پول نقد برای نسل جدید گوشی های آیفون هستند. از بین کسانی که هم اکنون از گوشی های شرکت اپل استفاده می کردند، این رقم به ۱۸ درصد افزایش یافت.

در حالی که به نظر نمی رسد تعداد نظرسنجی ها از فروش بالای گوشی آیفون ۸ خبر دهند، اکثر کسانی که در این نظرسنجی ها شرکت کرده اند اعلام کرده اند که حاضر به پرداخت ماهانه ۴۸.۵ دلار تا یک سال برای خرید یک گوشی آیفون ۸ هستند. این بدین معنی است که اکثر مشتریان، پرداخت قسطی مبلغ گوشی آیفون ۸ تا یک سال یا تعویض گوشی های آیفون کنونی خود با یک مدل آیفون ۸ و پرداخت ما به تفاوت آن را از منصفانه ترین روش ها برای خرید گوشی که قرار است گران ترین آیفونی باشد که تاکنون به بازار آمده است، می دانند.

حداقل تا پایان سال ۲۰۱۷، اکثر ویژگی ها در آیفون ۸ موجود است که از جمله این ویژگی ها و قابلیت ها می توان به پنل اولد، صفحه نمایش سراسری و بدون لبه و اسکنر تشخیص عنبیه چشم اشاره کرد و این ویژگی ها به صورت اختصاصی تنها در آیفون ۸ موجود خواهد بود. این چیزی است که مشتریان آن را درک خواهند کرد. ماه گذشته، تحلیلگر سرشناس موسسه KGI Securities Apple یعنی مینگ چو کو اعلام کرد که تنها ۲ تا ۴ میلیون از گوشی های آیفون ۸ آماده عرضه هستند. این اتفاق می تواند آن دسته از مشتریانی را که برای خرید آیفون ۸ نا امید شده اند، به سمت خرید گوشی های آیفون ۷s و ۷s پلاس سوق دهد.

در گزارش منتشر شده از نظرسنجی Barclay، یک نکته امیدوار کننده به چشم می خورد و آن نکته این است که ۸۵ درصد از کاربران شرکت کننده در این نظرسنجی حاضر به پرداخت مبلغ بیشتری برای خرید نسل جدید گوشی های هوشمند هستند. این بدین معنی است که کاربران نسبت به سوبسیدهایی که اپراتورها برای کاهش قیمت گوشی های هوشمند استفاده می کنند، آگاهی کافی دارند. مشتریان کاملا آگاه هستند که با حذف این سوبسیدها، قیمت تمام شده گوشی های هوشمند برای آن ها افزایش خواهد یافت.

” ۸۵ درصد از مشتریان، حاضر به پرداخت هزینه بیشتر برای خرید نسل جدید گوشی های هوشمند هستند که این موضوع می تواند به پایان دوره ای که تعداد کمی از مشتریانی که حاضر به استفاده از این سوبسیدها نیستند و تمایل به خرید گوشی بدون دخالت اپراتورها دارند، کمک شایانی کند.”

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.