مشخصات Galaxy Note 8 در Geekbench قرار گرفت - تکفارس 
مشخصات Galaxy Note 8 در Geekbench قرار گرفت - تکفارس 

مشخصات Galaxy Note 8 در Geekbench قرار گرفت

سارا کاویانی
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - 11:54
مشخصات Galaxy Note 8 در Geekbench قرار گرفت - تکفارس 

گلکسی نوت ۸، ۲۳ آگوست رونمایی می‌شود. چیپ ست این گوشی هوشمند در تست گیک بنچ با کلاک ۱.۶۹ گیگا هرتز کار می‌کرد.

سه دستگاه رده بالای  ال جی وی۳۰ (LG V30) ، آیفون ۸ و گلکسی نوت ۸ سامسونگ  قرار است امسال رونمایی شوند. آخرین گوشی، اول از همه رونمایی خواهد شد، سامسونگ ۲۳ آگوست این گوشی را جعبه گشایی خواهد کرد. این فبلت رده بالا بعد از مدل سال گذشته اش بسیار زیر ذره بین قرار دارد؛ شرکت سامسونگ، گلکسی نوت ۷( Galaxy Note 7)  را دوبار از کاربران جمع اوری کرد و نهایتا ویترین فروشگاه ها را نیز خالی کرد. به دنبال انفجار های متعدد و کشف نقص فنی در باتری دستگاه نهایتا این گوشی هوشمند از صحنه روزگار محو شد.

امروز، گلکسی نوت ۸ با شماره مدل SM-N950F در گیک بنچ(GeekBench) دیده شد. در این تست، مدل استفاده شده نسخه بین المللی بوده که از چیپ ست اگزینوس ۸۸۹۵ بهره می برد. در حین آزمایش این چیپ ست هشت هسته ای با کلاک ۱.۶۹ گیگا هرتز کار می‌کرد. مدل های آمریکایی بر خلاف مدل اصلی از چیپ ست اسنپ دراگون ۸۳۵ استفاده می‌کنند. تست گیک بنچ همچنین نشان می‌دهد که سامسونگ برای این گوشی هوشمند ۶ گیگا بایت رم در نظر گرفته و نسخه ۷.۱.۱ اندروید نیز بر روی آن نصب شده است.

امتیاز گلکسی نوت ۸ در تست تک هسته ای برابر با ۱۹۸۴ شد؛ در حالی که در تست چند هسته ای امتیاز آن به ۶۱۱۶ رسید. هر دو امتیاز کمتر از مقداری است که ماه می گذشته  چیپ ست اگزینوس ۸۸۹۵ گلکسی اس ۸ کسب کرد؛ به این صورت که در تست تک هسته ای و چند هسته ای به ترتیب ۲۱۲۱ و ۷۱۰۱ امتیاز برای گلکسی اس ۸ ثبت شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.