گوشی LG V30 Plus در راه کره جنوبی - تکفارس 
گوشی LG V30 Plus در راه کره جنوبی - تکفارس 

گوشی LG V30 Plus در راه کره جنوبی

سارا کاویانی
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - 12:21
گوشی LG V30 Plus در راه کره جنوبی - تکفارس 

ال جی وی۳۰ ( LG V30) پرچم دار جدید شرکت ال جی است که حالا گفته می‌شود نسخه دیگری نیز از این پرچم دار در حال تولید است و همزمان با نسخه اصلی رونمایی می‌شود.

ال جی وی ۳۰ (LG V30) 31 آگوست، دقیقا یک روز بعد از IFA 2017 در برلین، رونمایی خواهد شد؛ که حالا خبری قدیمی محسوب می‌شود. ما همچنین جزییات زیاد دیگری نیز درباره این دستگاه می‌دانیم، آنقدر زیاد که ما کمی سایز این گوشی را با سایر گوشی های هوشمند رونمایی نشده مقایسه کردیم. می‌توانیم بگوییم که تعداد زیادی شایعه وجود دارد و ما نسبتا با فوتوشاپ آشنایی داریم!

شایعه جدیدی که به تازگی منتشر شده درباره ویژگی های ال جی است، ظاهرا در ۳۱ آگوست دو دستگاه رونمایی می‌شود و علاوه بر ال جی وی ۳۰ (LG V30) ال جی وی سی پلاس (LG V30 Plus) نیز رونمایی خواهد شد. با هدف قبضه بازار کره جنوبی، بین این دو مدل تفاوت چندانی وجود نخواهد داشت. درکنار طراحی مشابه صفحه نمایش بدون لبه، نسخه پلاس از همان سخت افزار های داخلی نسخه معمولی برخوردار خواهد بود.  چیپ ست اسنپ دراگون ۸۳۵، ۶ گیگ رم و باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی برای تامین انرژی دستگاه، در آن تعبیه شده است.

ال جی وی ۳۰ پلاس ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی خواهد داشت و قیمت بیشتری برای آن تعیین شده است.

به نظر می‌رسد برای ال جی وی ۳۰ پلاس (LG V30 Plus ) 128 گیگ حافظه  داخلی در نظر گرفته شده، در حالی که نسخه معمولی، ال جی وی ۳۰، صرفا ۶۴ گیگا بایت حافظه داخلی دارد. این دو دستگاه در دو ویژگی ضروری دیگر نیز متفاوت هستند! که عبارت است از شارژر وایرلس و سرویس Hi-Fi audio playback که هنوز مطمئن نیستیم که مربوط به کدام نسخه از این گوشی هوشمند است. می‌توان حدس زد که ال جی وی ۳۰ پلاس احتمالا گوشی بهتری خواهد بود؛ در حالی که ال جی وی ۳۰ احتمالا از تکنولوژی شارژ وایرلس بهره مند می‌شود.

ال جی تصمیمات مشابه ای را درباره ال جی جی ۶ اتخاذ کرد و احتمالا برای مدل وی ۳۰ نیز همان راه و روش  قبلی را در پیش خواهد گرفت. تنها نسخه آمریکای شمالی ال جی جی ۶ ( LG G6)  از تکنولوژی شارژ وایرلس بهره مند شد، در حالی که تنها  به نسخه آسیایی جی ۶ (G6) تکنولوژی Hi-Fi audio تعلق گرفت، که بسیاری از متقاضیان این گوشی هوشمند را خشمگین کرد

همانطوری که پیش از این اشاره کردیم، گوشی هوشمند ال جی وی ۳۰ پلاس بیشتر(LG V30 Plus) برای بازار کره جنوبی عرضه شده و در کنار نسخه وی ۳۰ (V30) در ۱۵ سپتامبر در فروشگاه ها قرار خواهد گرفت.  قیمت این گوشی هوشمند دربازار های محلی کره ای معادل با ۸۷۵ دلار تعیین شده، در حالی که نسخه وی ۳۰ ( V30) احتمالا ۷۰۰ دلار می باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید