عکس‌ها و مشخصات نهایی Moto X4 رسماً منتشر شد - تکفارس 
عکس‌ها و مشخصات نهایی Moto X4 رسماً منتشر شد - تکفارس 

عکس‌ها و مشخصات نهایی Moto X4 رسماً منتشر شد

حمزه سروری
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - 19:00
عکس‌ها و مشخصات نهایی Moto X4 رسماً منتشر شد - تکفارس 

پس شایعات فراوان و لو رفتن های زیاد در هفته های اخیر بالاخره ما در دستان مان اولین تصاویر رسمی از Moto X4 را داریم و همچنین به همراه انتشار این تصاویر به صورت رسمی شاهد اطلاعات اولیه و چیزی که این گوشی در نهایت خواهد شد هستیم.

Moto X4  که اولین گوشی رسمی این سری از سال ۲۰۱۵ به این طرف است، با صفحه نمایش ۵.۲ اینچی و در دو رنگ آبی استرلینگ و فوق مشکی که در تصویر پایین مشاهده می کنید عرضه خواهد شد. البته این خبر پس از این که ما چند روز پیش شنیده بودیم که این گوشی در رنگ طلایی هم عرضه خواهد شد شاید نا امید کننده به نظر برسد.

در زیر قاب، Moto X4 از پردازنده ی Snapdragon 630 استفاده خواهد کرد که با کارت گرافیک Aderno 508 جفت شده است. در هنگام عرضه این گوشی در دو شکل قابل خرید خواهد بود؛ یک مدل که از ۳ گیگا بایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می کند و در منطق آمریکای جنوبی، اروپا و آمریکای شمالی در دسترس است و مدل دوم از رم ۴ گیگا بایتی و حافظه ی داخلی ۶۴ گیگابایتی استفاده می کند که مخصوصاً برای قاره ی آسیا عرضه خواهد شد. همچنین گفتنی است که X4  از یک باتری ۳۰۰۰ mAh غیر قابل جداسازی استفاده خواهد کرد و در کنار آن نیز، این گوشی قابلیت شارژ سریع را نیز داراست. بدنه ی گوشی مجهز به قاب Ip-98 نیز می باشد که این به آن معناست که این گوشی در برابر گرد و غبار و آب مقاومت خواهد کرد. البته قابل ذکر است که این قاب تنها درجه ی متوسط این سری است.

موازی با پیشرفت دوربین ها سری موتو نیز با آن ها حرکت می کند؛ Moto X4 از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم ۲.۰/f بهره خواهد برد که به کاربر اجازه خواهد داد که در مناطق با نور کم به راحتی سلفی بگیرد. در پشت صفحه، این گوشی از دو دوربین استفاده خواهد کرد، چیزی که این روز ها در میان غول های تکنولوژی باب شده و کاربران نیز از آن به وفور استقبال می کنند. یکی از این دو دوبین ۱۲ مگا پیکسل است با دیافراگم ۲.۰/f که از فوکوس خودکار جفتی نیز استفاده می کند. دوربین مکمل دیگر ۸ مگا پیکسل کیفیت دارد و سنسور زاویه عریض آن قابل به عکس برداری با ۱۲۰ درجه زاویه است. این دو دوربین همچنین به کاربر اجازه این را می دهند که با افکت شبیه سازی شده «کم عمق» نیز تصویر برداری کنند و خاطرات خود را ثبت نمایند.

هنوز هیچ خبر رسمی ای در مورد قیمت احتمال Moto X4  وجود ندارد و تنها چیزی که وجود دارد پیش بینی آنالیزور معروف «رونالد کواندت» (Ronald Quandt) در این مورد است؛ او می گوید این گوشی در اروپا با قیمت ۳۵۰ یورو و در آمریکا با قیمت ۴۱۲ دلار آغاز به کار خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.