فروش ۵ میلیون واحدی Xiaomi Redmi Note 4 در هند - تکفارس 
فروش ۵ میلیون واحدی Xiaomi Redmi Note 4 در هند - تکفارس 
فروش ۵ میلیون واحدی Xiaomi Redmi Note 4 در هند - تکفارس 

فروش ۵ میلیون واحدی Xiaomi Redmi Note 4 در هند

علیرضا دهقان
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - 20:44
فروش ۵ میلیون واحدی Xiaomi Redmi Note 4 در هند - تکفارس 

هند دومین بازار بزرگ گوشی هوشمند در جهان است، عنوانی که سال پیش از ایالات متحده گرفت، اما تولید کنندگان بزرگ نقش آنچنانی ای در این کسب این مقام ندارند و این هم به دلیل اقتصاد این کشور است، در سال ۲۰۱۳ برای مثال، در آمد هر خانواده هندی حدود ۱۵۷۰ دلار بود که بانک جهانی این کشور را در رده ۱۱۲ام از بین ۱۶۴ کشور جهان قرار داد. معلوم است که با چنین درآمدی پولی برای خرید پرچم داران و گوشی های قوی باقی نمی ماند!

اما چنین بازاری بهترین مکان برای شرکت هایی است که گوشی هایی با هدف قیمت پایین می سازند و بزرگترین مثال از این چنین شرکت ها شیائومی است، هفته گذشته، این کمپانی اعلام کرد که پنج میلیون Redmi Note 4 را به فروش رسانده است! این گوشی در ژانویه گذشته معرفی شد و در حال حاضر پر فروش ترین گوشی هند شده است و حدود ۷.۲ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

ردمی نوت ۴ دارای صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی است و دارای پردازنده نسبتا قوی اسنپ دراگون ۶۲۵ است و چهار گیگابایت رم دارد و تمامی فایل هایتان را در ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی اش نگه می دارد. ترکیب چیپ ست ۶۲۵ با باتری ۴۱۰۰ میلی آمپری نیاز به پریز برق را در روز کاملا حذف می کند!

بجای حراج های فصلی، شیائومی از تخفیف های هفتگی و چند ساعته برای فروش محصولش استفاده می کرد. در حال حاضر اپل نیز در حال تلاش برای تصاحب بازار هند است اما گوشی های تولیدی این شرکت مثل آیفون ۷ و ۷ پلاس برای چنین بازاری بسیار گران قیمت اند! برای همین اپل شروع به تولید آیفون های ۴ اینچی ارزان قیمت کرد که با نام iPhone SE شناخته می شوند و انتظار می رود نسل دوم این سری گوشی ها در اولین فصل سال ۲۰۱۸ در هند رونمایی شود.

برای جشن گرفتن فروش ۵ میلیون ردمی نوت ۴، شیائومی یک بنر با استفاده از برنج ساخت تا ۵ میلیون نفر از افراد گرسنه در هند و پاکستان را سیر کند. جالب است که شیائومی به افرادی که این شرکت با قابلیت فروش گوشی های فوق العاده و ارزان منجی آن ها شده است همزمان کمک می کند و سود خود را نیز به جیب می زند!

روی بنر نوشته شده : “بدون تو شیائومی وجود نداشت، ازت ممنونیم هند.”

فروش ۵ میلیون واحدی Xiaomi Redmi Note 4 در هند - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید