جدیدترین تصاویر لو رفته از یک نمونه اولیه آیفون ۸ را اینجا ببینید - تکفارس 
جدیدترین تصاویر لو رفته از یک نمونه اولیه آیفون ۸ را اینجا ببینید - تکفارس 
جدیدترین تصاویر لو رفته از یک نمونه اولیه آیفون ۸ را اینجا ببینید - تکفارس 

جدیدترین تصاویر لو رفته از یک نمونه اولیه آیفون ۸ را اینجا ببینید

سعید مزارعی
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - 20:26
جدیدترین تصاویر لو رفته از یک نمونه اولیه آیفون ۸ را اینجا ببینید - تکفارس 

به طور معمول، هر ساله که به معرفی گوشی های آیفون نزدیک می شویم، شاهد تعداد زیادی از تصاویر مفهومی، رندرهای ساخته شده توسط سازندگان کاور و حتی نمونه های ساختگی از طرف کاربران هستیم که سراسر اینترنت را فرا می گیرند. با این حال، امسال با سال های گذشته متفاوت است. ما با تصاویر بسیار زیادی که تاکنون مشاهده کرده ایم، تقریبا از شماتیک کلی گوشی آیفون ۸ با خبر هستیم، حتی به شکل های گوناگون برخی از این تصاویر توسط خود اپل به بیرون درز کرده است و حالا به لطف آن ها می دانیم که طراحی آیفون ۸ دست خوش تغییرات قابل توجهی شده است.

اخیرا یکی از منابعی که در ماه های گذشته نیز تصاویری از آیفون ۸ را منتشر کرده بود، به لطف رندرهای ساخته شده توسط سازندگان کاور، تصاویری از شاسی آیفون ۸ دریافت کرده است که به احتمال بسیار زیاد نمونه نهایی است که قرار است ماه آینده معرفی شود. تمام تصاویری که تاکنون به بیرون درز کرده اند و شامل تصاویر لو رفته از هوم پاد شرکت اپل هم می شود، به گونه ای این شکل و فرم را تایید کرده است و حالا می توانیم به تصاویر دقیق تری به نسبت تصاویر خامی که از راه های مختلف در هفته های گذشته از چین به بیرون درز کرده است، نگاه کنیم. این تصاویر لو رفته یک نمونه اولیه از آیفون ۸ با قاب پشتی شیشه ای را نشان می دهد، این قاب پشتی قرار است به شارژ بیسیمی که شرکت اپل برای اولین بار است از آن در گوشی های آیفون استفاده می کند و همچنین کلید های کنترل صدا و همچنین کلیدهای پاور/قفل کمک کند. در این تصاویر، دکمه ای و یا فضایی در هیچ جای گوشی برای حسگر اثر انگشت دیده نمی شود، زیرا این منبع تایید می کند که اپل در حال انجام ریسک بزرگی است و قرار است در آیفون ۸ تنها از اسکنر تشخیص چهره به عنوان یک روش بیومتریک برای باز شدن قفل گوشی استفاده کند و در کنار آن از پسوردهای قدیمی نیز بهره گیرد. در پشت گوشی، یک دوربین دوتایی به چشم می خورد که به برخلاف سال گذشته به صورت عمودی قرار گرفته و این بدین معنی است که اپل برای بهره بهتر از قابلیت های واقعیت افزوده که هنوز معرفی نشده است می خواهد ترفندی به کار ببرد و به این دلیل دوربین گوشی را به صورت نامتعارف و عمودی قرار داده است.

تکنولوژی تشخیص چهره، دوربین دوتایی مختص واقعیت افزوده به همراه شارژ بیسیم، این آیفون را با تمامی آیفون های تولید شده تاکنون متفاوت می کند، اما یک نگاه به قاب جلوی گوشی کافی است تا به طور بالقوه آینده گوشی های آیفون را ببینیم. یک صفحه نمایش بزرگ ۵.۸ اینچی از نوع آمولد که کل قاب جلوی گوشی را در بر گرفته است و تمام لبه های گوشی را از آن خود کرده است و هیچگونه حاشیه ای را برای قاب جلویی گوشی نگذاشته، طراحی آیفون را بسیار بی نظیر کرده است.

منبع خبری ذکر می کند که این نمونه اولیه به راحتی در دست جای می گیرد و این در شرایطی است که این گوشی با این صفحه نمایش تقریبا بزرگ، تنها کمی از آیفون ۷ بزرگتر و از آیفون ۷ پلاس بسیار کوچک تر است که دلیل این اتفاق، وجود صفحه نمایش سراسری و بدون لبه در آیفون ۸ است. این منبع، نمونه اولیه آیفون ۸ را در کاوری که پیشتر برای این گوشی ساخته شده بود قرار داده است و کاملا مناسب آن بوده و به راحتی در آن قرار گرفت، دوربین رو به پایین، دکمه قفل بزرگتر و برش های قاب جلویی دلایلی است که ممکن است نشان دهد تمان این اطلاعات درست بوده است.

نظر شما در مورد این تغییرات گسترده در آیفون ۸ چیست؟

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید