گوشی Galaxy Note 8 مدل دو سیم کارت فقط در اروپا عرضه می‌شود - تکفارس 
گوشی Galaxy Note 8 مدل دو سیم کارت فقط در اروپا عرضه می‌شود - تکفارس 

گوشی Galaxy Note 8 مدل دو سیم کارت فقط در اروپا عرضه می‌شود

امید بصیری
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - 12:00
گوشی Galaxy Note 8 مدل دو سیم کارت فقط در اروپا عرضه می‌شود - تکفارس 

اطلاعات ثبت شده در وب سایت رسمی شرکت سامسونگ نشان می دهند که این شرکت ممکن است یک نسخه ۲ سیم کارته از گوشی گلکسی نوت ۸(Galaxy Note 8) را در اروپا عرضه کند. البته به نظر می رسد که نباید زیاد ذوق زده شوید چرا که برای این منظور سامسونگ از یک درگاه هیبریدی استفاده خواهد کرد و این بدان معنی است که باید درگاه میکرو اس دی(Micro SD) برای این منظور قربانی شود. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

خوشبختانه، با دانستن این احتمال که ممکن است گلکسی نوت ۸ با ظرفیت داخلی ۲۵۶ گیگابایت در برخی مناطق عرضه شود، به نظر نمی رسد که احتیاج زیاد به حافظه های جانبی داشته باشید. اگر هم خیلی به فضای بیشتری بر روی گوشی خود احتیاج داشتید، فضاهای ابری ای مثل دراپ باکس(Drop Box) و یا گوگل درایو(Google Drive) همیشه در دسترس هستند.

بر طبق گزارش های اخیر، گوشی گلکسی نوت ۸ با یک صفحه نمایش ۶.۳ اینچی اینفینتی دیسپلی(Infinity Display) عرضه خواهد شد و پردازنده آن نیز از دو مدل اگزینوس(Exynos) 8895 و یا اسنپ دراگون(Snapdragon) 835 خواهد بود. این پرچم دار جدید سامسونگ هم چنین ۶ گیگابایت حافظه رم خواهد داشت و باتری آن نیز ۳۳۰۰ میلی آمپر بر ساعت حافظه دارد. نسخه اندروید این گوشی، اندروید ۷.۱.۱ نوقا خواهد بود اما احتمالا کمی پس از عرضه اندروید ۸ یا O را نیز دریافت بکند.

درباره قیمت این گوشی؛ اوان بلاس، افشا کننده معروف توئیتری اخیراً اعلام کرد که گلکسی نوت ۸ گران ترین گوشی سامسونگ تا به این تاریخ خواهد بود که قیمتی حدود ۱۰۰۰ دلار برای مدل های کره ای و یا چینی خود خواهد داشت. قیمت این گوشی در بازار های استرالیا، اروپا، آمریکای شمالی و جنوبی به بالای ۱۱۰۰ دلار خواهد رسید. نظر شما درباره این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید