آیفون ۸ در رنگ Blush Gold عرضه خواهد شد؟ - تکفارس 
آیفون ۸ در رنگ Blush Gold عرضه خواهد شد؟ - تکفارس 

آیفون ۸ در رنگ Blush Gold عرضه خواهد شد؟

حمزه سروری
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - 21:00
آیفون ۸ در رنگ Blush Gold عرضه خواهد شد؟ - تکفارس 

شاید به یاد آورید که اوایل این ماه سه مدل از آیفون ۸ در رنگ های «سیاه براق» و «سفید مرواریدی» و یک مدل با رنگ مسی لو رفت. امروز در رسانه ی اجتماعیِ چینی Weibo پستی ظاهر شد که نشان می داد نام این مدل مسی، «طلای سرخ» است. علاوه بر این در طی گزارش آمده است که مدل طلای سرخ تنها در مدل هایی با حافظه های داخلی ۶۴ گیگا بایتی و ۱۲۸ گیگا بایتی عرضه خواهد شد.

یکی از فعال های توئیتری در زمینه تکنولوژی به اسم «بنجامین جسکین» (Benjamin Geskin) دیروز توئیتی فرستاد که قیافه ی آی فون ۸ را در قد و قواره و رنگ مسی نشان می داد. گسکین اطلاع داد که نام طلای سرخ چیزی است که در کمپانی تولیدی Foxconn برای شناسایی این مدل خاص از آی فون ۸، از آن استفاده می کنند. آنالیزور رسانه ی KGI Securities «مینگ چی کو» که یکی از قابل اعتماد ترین افرادِ آنالیزور در زمینه ی تخصص کمپانی اپل می باشد، گفته است که به نظر می رسد در نهایت این گوشی در سه رنگ سفید، مشکی و مسی عرضه شود. همچنین او پیش تر گفته بود که به نظر می آید در هنگام عرضه تنها ۲ الی ۴ میلیون دستگاه از آی فون ۸ برای رساندن به دست مشتری ها وجود داشته باشد.

با توجه به گزارش ها به نظر می رسد، طلای سرخ آپشنی است که اپل برای جایگزینیِ رز طلایی در لاین آپ این سری گوشی ها در سال ۲۰۱۷، تدارک دیده است. این لاین آپ به نظر می رسد روزی در ماه آینده همراه با آی فون ۷ اس و آی فون ۷ اس پلاس و همچنین به عنوان دهمین سال گرد به وجود آمدن این سری آی فون ۸ هم معرفی شود. که به نظر می رسد مدل آخر قیمتی در رنج ۱۰۰۰ الی ۱۲۰۰ دلار داشته باشد چرا که یکی از منابع داخلی نا شناس پیش از این گفته بود که برای مشتری ها آی فون ۸ ارزان تمام نخواهد شد!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید