یکی از دلایل مهم خاص بودن گوشی Galaxy S8 - تکفارس 
یکی از دلایل مهم خاص بودن گوشی Galaxy S8 - تکفارس 
یکی از دلایل مهم خاص بودن گوشی Galaxy S8 - تکفارس 

یکی از دلایل مهم خاص بودن گوشی Galaxy S8

امید بصیری
۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - 14:00
یکی از دلایل مهم خاص بودن گوشی Galaxy S8 - تکفارس 

بعد از فاجعه پیش آمده برای گلکسی نوت ۷، چه دلیلی وجود دارد که مردم به خرید گلکسی نوت ۸ علاقه داشته باشند!؟ در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

گلکسی نوت ۸(Galaxy Note 8) مسیر سختی را در پیش دارد. این گوشی هم باید ثابت کند که یک پرچم دار سامسونگی است و هم لکه ی ننگی که با گوشی گلکسی نوت ۷ بر پیشانی این شرکت باقی ماند را پاک کند و نشان دهد که سامسونگ می تواند پرچم دارانی را بسازد که منفجر نمی شوند. وقتی که گوشی گلکسی نوت ۸ به بازار عرضه شود احتمالاً از پر امکانات ترین گوشی های زمان خود خواهد بود و اگر بخواهیم گلکسی اس ۸(Galaxy S8) را به عنوان منبع در نظر بگیریم، گلکسی نوت ۸ نیز ظاهری شبیه به این گوشی خواهد داشت اما تمامی قابلیت های یک فبلت رده بالا را نیز به همراه خواهد داشت.

اما یکی از جنبه های این گوشی که به هیچ وجه مورد توجه قرار نمی گیرد این است که گلکسی نوت ۸ اولین گوشی از این سری است که پس از ۳ سال در بازار اروپا نیز عرضه خواهد شد.

گلکسی نوت ۵ در بازار اروپا عرضه نشد چرا که سامسونگ فکر می کرد مشتریان اروپایی علاقه ای به این گونه فبلت ها ندارند. البته این مسئله با عرضه گوشی گلکسی نوت ۷ تغییر کرد اما همان طور که همه می دانیم این گوشی سرانجام خوشی نداشت و در نهایت به دلیل مشکلات پیش آمده بر سر منفجر شدن باتری های این گوشی ها سامسونگ مجبور به باز پس گرفتن تمامی گوشی های عرضه شده از این مدل در بازار شد. ۲۰۱۶ نیز به دومین سالی تبدیل شد که مشتریان اروپایی نتوانستند به گوشی ای از این سری دسترسی داشته باشند و بی شک این مسئله بسیاری از طرفداران سامسونگ در سرتاسر این قاره را عصبانی کرد.

اما همه ی این مسائل امسال تغییر خواهند کرد البته نظرسنجی ها نشان می دهند که طرفداران از مسیری که سامسونگ با این سری در پیش گرفته است راضی نیستند. از زمانی که این گوشی به محبوبیت جهانی رسید، صرفا به یک گوشی از سری گلکسی اس به همراه قلم اس پن (S Pen) تبدیل شده است. باتری های این سری دیگر قابل تعویض نیستند و هر نسل نیز کوچک تر می شوند. گفته می شود که باتری گلکسی نوت ۸ ظرفیتی ۳۳۰۰ میلی آمپر بر ساعتی خواهد داشت. این میزان حتی از باتری گوشی گلکسی اس ۸ + (Galaxy S8+) نیز کوچک تر است و ما می دانیم که خود گوشی گلکسی اس ۸ + مشکل ظرفیت باتری دارد، حال ظرفیت باتری گلکسی نوت ۸ از آن نیز کمتر است!

اما قلم اس پن و تولید محتوایی که این گوشی با خود به همراه دارد برای بسیاری، علی رغم داشتن مشکلاتی مثل باتری کوچک تر هم چنان به عنوان اصلی ترین دلیل خرید گلکسی نوت ۸ برای مشتریان اروپایی مطرح است. تصمیم سامسونگ مبنی بر عرضه نکردن گلکسی نوت ۵ در اروپا در دراز مدت منطقی به نظر می رسد اما فاجعه گلکسی نوت ۷ باعث شد تا مشتریان در این ناحیه یک سال بیشتر منتظر بمانند. همه ی این موارد با عرضه گلکسی نوت ۸ رفع خواهند شد و این یکی از مهم ترین دلایلی است که گلکسی نوت ۸ از این میزان از اهمیت برخوردار است. نظر شما درباره این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید