گوشی Meizu M6 در ۲۳ آگوست معرفی خواهد شد - تکفارس 
گوشی Meizu M6 در ۲۳ آگوست معرفی خواهد شد - تکفارس 

گوشی Meizu M6 در ۲۳ آگوست معرفی خواهد شد

امید بصیری
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - 10:00
گوشی Meizu M6 در ۲۳ آگوست معرفی خواهد شد - تکفارس 

گوشی ام ۶ نوت(M6 Note) گوشی رده بالای جدید کمپانی Meizu است که کمی ضعیف تر از پرچم داران آن یعنی پرو ۷ و پرو ۷ پلاس است. خب، به نظر می رسد که Meizu همین الان نیز تایید کرده است که این فبلت در تاریخ ۲۳ آگوست عرضه خواهد شد. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

بزرگ ترین مسئله و نکته این جاست که این تاریخ، احتمالاً میزبان معرفی گوشی دیگری نیز خواهد بود و آن محصول، چیزی پرچم دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۸ نیست. در هر صورت، میزو ام ۶ نوت محصولی است که ارزش دارد منتظر معرفی اش بمانیم چرا که این شرکت تغییرات بزرگ پرچم داران خود را با این محصولات پیش نمایش می دهد.

” گوشی میزو ام ۶ نوت تغییرات بسیار جالبی برای سری M ما را میزبانی خواهد کرد. یکی از این تغییرات در بخش دوربین خواهد بود و بخش دیگر مربوط به پردازنده خواهد بود.”

تصویر تبلیغاتی این گوشی تلویحاً اعلام می کند که میزو ام ۶ نوت از دوربین دوگانه بهره خواهد برد اما هنوز چیزی راجع به پردازنده آن نمی دانیم. نسخه قبلی، یعنی ام ۵ نوت از پردازنده کشئی می برد و حال آیا این احتمال وجود دارد که میزو به سوی استفاده از پردازند های کوالکام برود؟

بر طبق گزارش ها، میزو ام ۶ نوت از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن تصویر ۱۰۸۰P بهره خواهد برد، دو مدل نیز از این گوشی وجود خواهد داشت، یکی با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۳ گیگابایت حافظه رم و دیگری با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت حافظه رم. نظر شما درباره این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید