اولین رندرهای لو رفته از فبلت هواوی میت ۱۰ - تکفارس 
اولین رندرهای لو رفته از فبلت هواوی میت ۱۰ - تکفارس 

اولین رندرهای لو رفته از فبلت هواوی میت ۱۰

سعید مزارعی
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - 19:43
اولین رندرهای لو رفته از فبلت هواوی میت ۱۰ - تکفارس 

به تازگی اولین رندرهای منتسب به جدیدترین پرچمدار هواوی یعنی گوشی میت ۱۰ به بیرون درز کرده است و در مورد این تصاویر باید بگوییم که طراحی این گوشی بسیار زیبا و دلنشین است. هواوی نیز پا جای پای سایر شرکت های تولید کننده گوشی های موبایل گذاشته و تصمیم دارد همانند شرکت هایی همچون سامسونگ و اپل و … گوشی پرچمدار خود را با یک طراحی بدون لبه و سراسری راهی بازار کند. این گوشی جدید از یک صفحه نمایش غول پیکر ۶.۱ اینچی با رزولوشن Quad HD بهره می برد.

دوربینی که هواوی برای این گوشی در نظر گرفته است، یک دوربین دوتایی ساخته شده توسط کمپانی معروف لایکا به همراه یک فلش LED دوتایی به همراه تثبیت کننده اپتیکال تصاویر است. هواوی نیز همانند سامسونگ برای جلوگیری از قرار دادن یک دکمه هون در قاب جلویی گوشی، تصمیم گرفته تا حسگر اثر انگشت را در پشت گوشی و زیر دوربین قرار دهد که این کار نشان می دهد هواوی نیز همانند سایر شرکت ها از قرار دادن حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش عاجز مانده است و هنوز به این تکنولوژی دست نیافته است.

متاسفانه در این تصاویر، گوشه های بالا و پایین گوشی دیده نمی شود، پس بنابراین بر اساس این تصاویر نمی توان اظهار نظری در مورد این موضوع که آیا هواوی نیز جک ۳.۵ میلی متری خروجی صدا را در این گوشی حذف کرده است یا خیر انجام داد، اما به طور قطع می توان به این موضوع اشاره کرد که یک پورت USB Type-C در یکی از کناره ها و دو عدد اسپیکر در سمت دیگر گوشی قرار داده شده است.

بر اساس خبرهای قبلی می دانیم که سخت افزار به کار رفته در این گوشی شامل یک پردازنده قدرتمند Kirin 970، ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. نکته بسیار هیجان انگیز در مورد این گوشی اما مربوط به باتری در نظر گرفته برای آن است. هواوی در این زمینه سنگ تمام گذاشته و از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای این فبلت استفاده کرده و همچنین سیستک عامل نصب شده به صورت پیش فرض، نسخه ۷ اندروید یا همان نوقا است.

اما نکته منفی در مورد این گوشی مربوط به قیمت مطرح شده برای آن است که بر اساس شایعات این گوشی قرار است قیمتی معادل ۱۰۰۰ دلار و یا شاید بیشتر داشته باشد که مبلغ بسیار مسخره ای به نظر می رسد، بنابراین ما در مورد صحت و سقم این اطلاعات نمی توانیم اظهار نظر دقیق و سنجیده ای داشته باشیم.

نظر شما در مورد جدیدترین فبلت ساخته شده توسط کمپانیهواوی چیست؟ آیا شما حاضر به پرداخت این قیمت گزاف برای این گوشی هستید؟ بخش نظرات برای به بیان دیدگاه هایتان در اختیار شماست.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید