گلکسی نوت ۸ در بنچمارک GFXBench رویت شد - تکفارس 
گلکسی نوت ۸ در بنچمارک GFXBench رویت شد - تکفارس 

گلکسی نوت ۸ در بنچمارک GFXBench رویت شد

سعید مزارعی
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - 15:14
گلکسی نوت ۸ در بنچمارک GFXBench رویت شد - تکفارس 

باور این موضوع برای ما کمی دشوار است که یک هفته دیگر انتظارها برای رونمایی از گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۸ به پایان خواهد رسید و سامسونگ به طور رسمی جدیدترین فبلت خود از سری گوشی های نوت را معرفی خواهد کرد. روز گذشته گلکسی نوت ۸ در بنچمارک GFXBench رویت شد و این موضوع باعث می شود تا ما بتوانیم دید بسیار خوبی از مشخصات سخت افزاری به کار رفته در این گوشی که قرار است هفته آینده رونمایی شود، بدست آوریم. بر اساس بنچمارک GFXBench، گوشی گلکسی نوت ۸، دارای یک صفحه نمایش غول پیکر ۶.۴ اینچی با حداکثر رزولوشن ممکن یعنی ۱۴۴۰×۲۹۶۰ یا همان QHD+ خواهد بود. وقتی که گوشی را خریداری می کنید، رزولوشن پیش فرضی که سامسونگ برای آن در نظر گرفته است معادل ۱۰۸۰×۲۲۲۰ یا همان فول اچ دی پلاس است، ولی در صورت تمایل می توانید رزولوشن آن را تا QHD+ نیز بالا ببرید که البته باید این موضوع را نیز در نظر بگیرید که در صورت انجام این کار، شارژ باتری گوشی با سرعت بیشتری خالی می شود.

نسخه ای که در این تست بنچمارک به کار گرفته شده است، نسخه ای است که در ایالات متحده به فروش نمی رسد و پردازنده آن چیپست اگزینوس ۸۹۹۵ است. این بدین معنی است که سخت افزار این مدل شامل یک پردازنده ۸ هسته ای با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و یک پردازنده گرافیکی آرم Mali-G71 است. مدلی که در کشور ایلات متحده عرضه و به فروش می رسد از یک چیپ اسنپدراگون ۸۳۵ که شامل یک پردازنده ۸ هسته ای و یک پردازنده گرافیکی Adreno 540 است، استفاده می کند. هر دو مدل از ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی بهره می برند. اگرچه تاکنون خبرهای درز کرده از گلکسی نوت ۸ از وجود دوربین دوگانه در پشت گوشی دلالت داشت، اما بر طبق اطلاعات موجود در این بنچمارک، سامسونگ به استفاده از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت گوشی و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بسنده کرده است.

اگر به یاد داشته باشید، مدل پیشین گوشی های سری نوت سامسونگ، یعنی نوت ۷ به دلیل وجود مشکلات موجود در باتری، دچار انفجارهای زیادی شد و تا مدت ها در صدر اخبار تکفارس و سایر رسانه های تکنولوژی ایران و جهان قرار داشت. از همین رو، امسال نیز شرکت سامسونگ زیر ذره بین قرار دارد و کوچک ترین مشکلی در نوت ۸ برای این شرکت بسیار گران تمام خواهد شد. سامسونگ اما بسیار خوشبین است تا نوت ۸ با رفع مشکلات پیشین، راه نوت ۷ را در مسیر محبوبیت ادامه داده و به پرطرفدارترین گوشی ساخته شده توسط این کمپانی کره بدل شود. چالش سامسونگ در راه به فراموشی سپردن فجایع نوت ۷ و به موفقیت رساندن نوت ۸ از چهارشنبه آینده آغاز خواهد شد.

نظر شما در مورد گوشی گلکسی نوت ۸ چیست؟ به نظر شما آیا سامسونگ می تواند اتفاقات سال گذشته را به فراموشی سپرده و بار دیگر در مسیر موفقیت قرار گیرد؟ آیا شما حاضر به خرید این گوشی جدید هستید؟ بخش نظرات در اختیار شماست، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

گلکسی نوت ۸ در بنچمارک GFXBench رویت شد - تکفارس 

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید