گلکسی نوت ۸ در بنچمارک آنتوتو نیز دیده شد - تکفارس 
گلکسی نوت ۸ در بنچمارک آنتوتو نیز دیده شد - تکفارس 

گلکسی نوت ۸ در بنچمارک آنتوتو نیز دیده شد

سعید مزارعی
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - 16:36
گلکسی نوت ۸ در بنچمارک آنتوتو نیز دیده شد - تکفارس 

هنوز چند ساعتی از قرارگیری گوشی گلکسی نوت ۸ در بنچمارک GFXBench نمی گذرد که این گوشی در بنچمارک مشهور دیگری به نام آنتوتو نیز دیده شده است. برخلاف مدلی که در بنچمارک GFXBench دیده شده بود، مدلی که در بنچمارک آنتوتو تست شده است از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ استفاده می کند و همان مدلی است که در کشور ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد شد. این مدل دارای یک پردازنده ۸ هسته ای و پردازنده گرافیکی Adreno 540 است. به جز کشور آمریکا، در هر جای دیگری از این جهان باید شاهد یک گوشی نوت ۸ مجهز به پردازنده اگزینوس ۸۹۹۵ و پردازنده گرافیکی Mali-G71 باشیم.

بر اساس بنچمارک آنتوتو، گلکسی نوت ۸ از یک صفحه نمایش با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۲۲۰ بهره می برد. رزولوشنی که به طور پیش فرض برای این گوشی در نظر گرفته شده است فول اچ دی پلاس است. کاربران در صورت تمایل می توانند رزولوشن صفحه نمایش این گوشی را تا ۱۴۴۰×۲۹۶۰ یا همان QHD+ بالا ببرند. ۶ گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات سخت افزاری این گوشی است و جالب است بدانید که همانند بنچمارک GFXBench، بنچمارک آنتوتو نیز وجود دوربین دوگانه در نوت ۸ را رد کرده و تنها از وجود یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی برای پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای جلوی این گوشی خبر داده است. علاوه بر این ظاهرا این فبلت جدید به صورت پیش فرض از اندروید نوقا ۷.۱.۱ استفاده خواهد کرد.

برخی از مشخصات سخت افزاری نوت ۸ از این لیست جا مانده اند که از جمله این مشخصات می توان به صفحه نمایش ۶.۳ اینچی سوپر امولد اشاره کرد. سامسونگ یک بار دیگر از نسبت ۱۸:۹ که پیشتر برای صفحه نمایش گوشی های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به کار برده بود، در این گوشی نیز استفاده کرد. گوشی گلکسی نوت ۸ هفته آینده در تاریخ ۲۳ آگوست به صورت رسمی رونمایی می شود. اگر شما نیز برای معرفی این گوشی لحظه شماری می کنید تقویم خود را علامت گذاری کرده تا به هیچ عنوان این رویداد را از دست ندهید.

ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که گلکسی نوت ۸ در تست بنچمارک آنتوتو امتیاز ۱۷۹۰۰۰ را بدست آورده است که در مقایسه با امتیاز ۲۰۵۰۰۰ تایی گلکسی اس ۸ کمی پایین تر است.

گلکسی نوت ۸ در بنچمارک آنتوتو نیز دیده شد - تکفارس 

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید