گوشی LG V30 با دریافت UX به‌روزرسانی شده، قابلیت شخصی‌سازی بیشتری خواهد داشت - تکفارس 
گوشی LG V30 با دریافت UX به‌روزرسانی شده، قابلیت شخصی‌سازی بیشتری خواهد داشت - تکفارس 

گوشی LG V30 با دریافت UX به‌روزرسانی شده، قابلیت شخصی‌سازی بیشتری خواهد داشت

علیرضا دهقان
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - 19:35
گوشی LG V30 با دریافت UX به‌روزرسانی شده، قابلیت شخصی‌سازی بیشتری خواهد داشت - تکفارس 

گوشی هوشمند ال جی وی ۳۰ در ۳۱ آگوست رونمایی می‌شود که این تاریخ دقیقا یک روز قبل از آغاز مراسم IFA 2017 در برلین است. ال جی نسخه قبلی  UX دستگاه را به نسخه ۶.۰+. ارتقا داده است. این به روز رسانی UX را بهینه می‌سازد و امکان شخصی سازی بیشتر را با صفحه نمایش FullVision OLED با نسبت ۱۸ به ۹ فراهم می‌کند

همانطوری که ما اشاره کردیم، ال جی وی ۳۰ یک هیولای چند رسانه ای است که زمانی که روی حالت دستی قرار گرفته باشد، قابلیت Graphy را در اختیار کاربر می گذارد. با این ویژگی، کاربران میتوانند به تعداد زیادی ابزار حرفه ای و با کیفیت برای عکاسی دست یابند.

با تنظیماتی مثل تنظیم سفید، سرعت شاتر، دریچه دیافراگم، و ایزو، عکس ها می‌توانند ادیت شوند.برای ساخت گیف می‌توان به راحتی و به سرعت با رفتن به منوی گالری و در قسمت ساخت فیلم می‌توان در چند ثانیه با استفاده از عکس ها گیف ساخت!

به روز رسانی UX تعدادی امکانات امنیتی مانند تشخیص چهره فراهم شده است. این کار حتی با صفحه نمایش خاموش نیز صورت می‌گیرد و دوربین جلو گوشی هوشمند ال جی وی ۳۰ می‌تواند در یک ثانیه قفل گوشی را باز کند. برای باز کرد قفل گوشی راه دیگری نیز موجود است! این گوشی هوشمند می‌تواند صدای شما را تشخیص دهد و برای استفاده از این ویژگی کافی است تعدادی کلمه کلیدی را مشخص کنید و برای باز کردن قفل گوشی از آن استفاده کنید!

و  نوار شناور در ال جی وی ۳۰ حالا جای صفحه نمایش دوم را گرفته است. این نوار شناور امکان دسترسی سریع به قابلیت هایی که به صورت متعدد از آنها استفاده کرده اید را فراهم می‌کند. زمانی که از آن استفاده نمی کنید می‌توان آن را از صفحه نمایش برا داشتن دید کامل بر صفحه حذف کرد. در آخر، صفحه نمایش همیشه روشن (Always On Display) حالا بیشتر کاراییش را نشان می‌دهد. حال غیر از ساعت در این صفحه دسترسی سریع به ابزار ها و یک موزیک پلیر یا البوم عکس وجود دارد

با تکفارس همراه باشید برای اطلاعات بیشتر درمورد ال جی وی ۳۰ که اواخر این ماه رونمایی خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید