شرکت HTC باز هم در گزارش جدید خود خبر از ضرر مالی داد - تکفارس 
شرکت HTC باز هم در گزارش جدید خود خبر از ضرر مالی داد - تکفارس 

شرکت HTC باز هم در گزارش جدید خود خبر از ضرر مالی داد

علیرضا دهقان
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - 19:40
شرکت HTC باز هم در گزارش جدید خود خبر از ضرر مالی داد - تکفارس 

برای ۹ فصل متوالی، اچ تی سی (HTC) ضرر مالی برای شرکت خود را اعلام کرد. شاید باعث شود فکر کنید چگونه شرکت میتواند از پس هزینه جوهر قرمز  کارتریج برای پرینت کردن این گزارش ها بربیاید؟ آخرین گزارش ضرر مالی برای فصل دوم ۲۰۱۷ سال از ۶۴.۲۳ میلیون دلار آمریکا صحبت می‌کند، که رشد کوچک ۳.۹ درصدی را برای ۶۶.۸۷ میلیون دلار ضرری که اچ تی سی برای فصل قبلی گزارش کرد به همراه داشته است. .  این باعث شد که در مقابل ۸ سنت سقوط در ربع اول سال، در ربع دوم قیمت هر سهام سقوطی ۷.۸ سنتی کند. حاشیه سهام از ۱۶.۳ درصد به ۱۳.۷ درصد در طی مدت مشابه سقوط کرد.

 برای نیمه اول سال ۲۰۱۷، شرکت اچ تی سی ۱۳۱.۱ میلیون دلار ضرر کرد، یعنی هر سال ۳۰ درصد  سقوط کرده است  . ضرر خالص  در ۶ ماهه اول ۲۰۱۷ برابر با ۱۶ سنت آمریکا برای هر سهم بود.

از پرچم دار جدید این شرکت، اچ تی سی یو ۱۱ (HTC U11)  به خوبی استقبال شد. لبه های حساس به فشار دریافت کننده با تعریف و تمجید کاربران مواجه شد، کاربران به سادگی لبه های دستگاه را فشار می‌دهند تا به  اپلیکیشن های مشخصی به سرعت و به راحتی دسترسی یابند.

این ویژگی در دستگاه میان رده بعدی اچ تی سی، یعنی اچ تی سی یو لایف ۱۱(HTC ULife 11)  نیز تعبیه شده است. این گوشی که اواخر امسال رونمایی می‌شود به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزلوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ مجهز شده است. اچ تی سی برای این گوشی  چیپ ست اسنپ دراگون ۶۳۰  را انتخاب کرده است

آنالیزگر ها گزارش ضرر مالی بیشتری را برای فصل سوم ۲۰۱۷ از شرکت اچ تی سی پیش بینی می‌کنند. از ژوئن تا جولای ۲۰۱۷، درآمد های این شرکت ۱۰.۱۶ درصد سقوط کردند و از جولای ۲۰۱۶ تا جولای ۲۰۱۷ فروش اچ تی سی ۲.۰۶ درصد کاهش یافته است. برای ماه جولای اچ تی سی ۲۰۳.۰ میلیون دلار درآمد داشته است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید