بهبودهای رابط کاربری Galaxy Note 8 - تکفارس 
بهبودهای رابط کاربری Galaxy Note 8 - تکفارس 

بهبودهای رابط کاربری Galaxy Note 8

امید بصیری
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - 10:00
بهبودهای رابط کاربری Galaxy Note 8 - تکفارس 

سامسونگ قبلاً از رابط کاربری تاچ ویز برای گوشی های اندرویدی خود استفاده می کرد. این رابط کاربری هم چنان گزینه اول این شرکت در سال های اخیر بوده است اگرچه دیگر سامسونگ تمایل زیادی به گذاشتن نام برای آن ندارد. این شرکت از Samsung Experience همراه با نسخه ۷ سیستم عامل اندروید رونمایی کرد. رابط کاربری جدید این شرکت از این به بعد این گونه شناخته خواهد شد. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

سامسونگ اکسپرینس(Samsung Experience) 8.1 جدیدترین نسخه این محصول برای گوشی هایی مثل گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ + است. در حالی که این شرکت خود را برای عرضه گوشی گلکسی نوت ۸ آماده می کند، یک سری پیش بینی ها درباره احتمالات و تغییرهای ممکن بر روی این رابط کاربری ذکر می شوند. گفته می شود که گوشی گلکسی نوت ۸ با نسخه ۸.۵ از سیستم عامل اندروید عرضه خواهد شد. جدید ترین نسخه بهبود های بسیاری را خواهد گرفت. گفته می شود که این نسخه بسیار سریع تر از نسخه کنونی خواهد بود و عاری از هر گونه لگ و کندی ای نیز می باشد.

سامسونگ هم چنین بهبودهایی را بر روی این رابط کاربری اعمال کرده است تا مطمئن شود حسگر های آیریس(IRIS) و تشخیص چهره بسیار سریع تر از نسخه های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ + ای خود هستند. تمامی این بهبود های انجام شده بی شک باعث می شوند این گوشی ارزش مبلغی را که برای آن پرداخت می شود را داشته باشد.

این بهبودهای انجام شده تنها محدود به دارندگان گوشی گلکسی نوت ۸ نخواهد بود. سامسونگ به تدریج این به روز رسانی ها را برای گوشی های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ + نیز عرضه خواهد کرد. اگرچه ممکن است حدود ۲.۵ ماه پس از عرضه گلکسی نوت ۸ طول بکشد تا این رابط کاربری برای دیگر گوشی های این شرکت نیز عرضه بشود. نظر شما درباره این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید