هاردهای SSD جدید سامسونگ مقرون‌به‌صرفه و ارزشمند هستند - تکفارس 
هاردهای SSD جدید سامسونگ مقرون‌به‌صرفه و ارزشمند هستند - تکفارس 

هاردهای SSD جدید سامسونگ مقرون‌به‌صرفه و ارزشمند هستند

امید بصیری
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - 12:00
هاردهای SSD جدید سامسونگ مقرون‌به‌صرفه و ارزشمند هستند - تکفارس 

حافظه های قابل حمل اس اس دی(SSD) این روز ها بسیار محبوب شده اند. پیشرفت سریع تکنولوژی در زمینه این گونه حافظه ها باعث کوچک تر شدن، سریع تر شدن و ارزان تر شدن آن ها شده است. اکثر رایانه های شخصی جدید بازار از پورت های یو اس بی ۳.۱ پشتیبانی می کنند که به کاربران اجازه می دهد تا نهایت استفاده را از سرعت این گونه هارد ها بکنند. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

همانطوری که بسیاری از شما می دانید، سامسونگ نقش بزرگی را در بازار حافظه های اس اس دی بازی می کند. این شرکت به صورت روتین محصولاتی را در بازار عرضه می کند تا تسلط خود بر این حوزه را حفظ کند. این شرکت اکنون یک حافظه اس اس دی جدید را در بازار عرضه کرده اند که قابلیت قابل حمل بودن را در کنار داشتن قیمت مناسب عرضه می کند. سامسونگ قول داده است که این هارد قابل حمل جدید اس اس دی T5 از سرعت انتقال اطلاعات تا ۵۴۰ مگابایت بر ثانیه پشتیبانی خواهد کرد. این هارد در ظرفیت های ۲۵۰، ۵۰۰، ۱ و ۲ ترابایت عرضه خواهد شد. تمامی این نسخه ها در رنگ های الورینگ بلو(Alluring Blue) و دیپ بلک(Deep Black) موجود خواهند بود. به همراه این محصول یک پورت یو اس بی سی به یو اس بی سی نیز عرضه خواهد شد و هم چنین یک پورت تبدیل یو اس بی سی به یو بس بی ای نیز موجود خواهد بود تا با دستگاه های قدیمی تر نیز هماهنگی داشته باشد.

هارد های اس اس دی کوچک تر از هارد های معمولی ۲.۵ اینچی هستند. این مسئله درباره سامسونگ اس اس دی  T5 نیز صادق است. این حافظه جانبی اس اس دی تنها ۵۱ گرم وزن خواهد داشت.

قیمت این هارد ها از ۱۲۹ دلار برای نسخه ۲۵۰ گیگابایتی شروع می شود. نسخه ۲ ترابایتی این هارد قیمتی ۷۹۹.۹۹ دلاری خواهد داشت. این هارد ها که از امروز در سطح جهان قابل دسترس خواهند بود با ۳ سال گارانتی عرضه می شوند. نظر شما درباره این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید