رنگ جدید Galaxy Note 8 دیده شد - تکفارس 
رنگ جدید Galaxy Note 8 دیده شد - تکفارس 

رنگ جدید Galaxy Note 8 دیده شد

امید بصیری
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - 14:00
رنگ جدید Galaxy Note 8 دیده شد - تکفارس 

حدود دو هفته پیش بود که اعلام شد ممکن است سامسونگ یک رنگ جدید را برای گوشی گلکسی نوت ۸ معرفی کند. این رنگ آبی دریایی(Sea Blue) نام داشت. قرار است که این گوشی در سه رنگ مختلف عرضه شود که دو رنگ دیگر نیز شامل رنگ های Midnight Black and Maple Gold می شوند. حال امروز یک تصویر از این گوشی در رنگ آبی دریایی به بیرون درز کرده است.

طراحی گوشی خب دیگر هیجان انگیز نیست چرا که زیاد تصاویر لو رفته از آن را دیده ایم. قلم اس پن (S Pen) نیز به همراه تغییر رنگ بدنه گوشی، رنگ جدیدی به خود خواهد دید. این رنگ جدید البته بر روی قسمت جلویی گوشی تاثیری نخواهد گذاشت چرا که سامسونگ تصمیم گرفته است تا از رنگ مشکی برای همه نسخه های آن استفاده کند. سال گذشته نیز این مسئله را با عرضه گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ + دیدیم.

قسمت پشتی این گوشی با این رنگ بی شک زیبا خواهد بود اما باید کمی صبر کنیم تا موفق به دیدن اش شویم. تصویری که امروز توسط ایولیکس(Evleakes) منتشر شده است تنها قسمت جلویی این گوشی را با رنگ جدید را نشان می دهد. احتمالاً تا قبل از رعضه رسمی این گوشی با این رنگ، تصاویر بیشتری از آن به بیرون درز خواهند کرد. اگر هم نباشد، زیاد مهم نیست چرا که یک هفته بیشتر تا معرفی این گوشی در تاریخ ۲۳ آگوست باقی نمانده است. نظر شما درباره این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید