۱۰ هزار باتری گوشی Galaxy Note 4 بازپس فرستاده شدند - تکفارس 
۱۰ هزار باتری گوشی Galaxy Note 4 بازپس فرستاده شدند - تکفارس 

۱۰ هزار باتری گوشی Galaxy Note 4 بازپس فرستاده شدند

امید بصیری
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - 10:00
۱۰ هزار باتری گوشی Galaxy Note 4 بازپس فرستاده شدند - تکفارس 

سامسونگ سال گذشته پس از اینکه مجبور شد گوشی های گلکسی نوت ۷ را به دلیل مشکل باتری هایش باز پس بخواند با هزینه های گزافی رو به رو شد. در نهایت این شرکت مجبور به از رده خارج کردن این گوشی هوشمند شد و میلیارد ها دلار نیز ضرر کرد. حالا سامسونگ با بازخوانی یکی دیگر از محصولات سری گلکسی نوت رو به رو است که البته جای نگرانی زیادی ندارد. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

کمیته امنیت محصولات ایالات متحده یا شسکدی حدود بیش از ۱۰ هزار باتری گوشی گلکسی نوت ۴ را بازپس خوانده است. این گوشی ها همان هایی هستند که در از طریق شرکت ای تی اند تی(AT&T) و پروسه Refurbushing آن دوباره در بازار عرضه شده بودند. مشخص شده است که برخی از باتری های استفاده شده در این محصولات دچار مشکل هایی بوده اند که باعث می شده باتری گوشی دچار آتش سوزی بشود. خوشبختانه این مسئله هنوز باعث بروز مشکلی برای مشتریان نشده است. تنها یک مورد گزارش از داغ شدن بیش از حد این گوشی ها منتشر شده است و این مورد نیز البته هیچ گونه آسیبی به کاربر و یا وسایل او نزده است. باتری های مورد دار داخل همه این گوشی ها نبوده اند اما برای اطمینان از سلامت آن ها تمامی نسخه ها باز پس خوانده شده اند.

به کسانی که مطمئن هستند از یک نسخه مورد دار این گوشی ها استفاده می کنند توصیه شده است تا دیگر از گوشی استفاده نکرده و آن را خاموش کنند. به زودی باتری جایگزینی برای آن ها ارسال خواهد شد. نظر شما درباره این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید