دوربین گوشی Galaxy Note 8 بهتر از چیزی است که فکرش را می‌کردیم - تکفارس 
دوربین گوشی Galaxy Note 8 بهتر از چیزی است که فکرش را می‌کردیم - تکفارس 

دوربین گوشی Galaxy Note 8 بهتر از چیزی است که فکرش را می‌کردیم

امید بصیری
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - 22:00
دوربین گوشی Galaxy Note 8 بهتر از چیزی است که فکرش را می‌کردیم - تکفارس 

ممکن است نحوه قرار گیری دوربین های دوگانه گوشی گلکسی نوت ۸ ان گونه که انتظار می داشتیم نباشد. گزارش های اخیر حاکی از این بودند که این گوشی از دو دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد اما جدیدترین گزارشی که منتشر شده اعلام می دارد که این گوشی از دو دوربین با رزولوشن های ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی بهره خواهد برد؛ یکی از این دوربین ها از قابلیت ثابت سازی اپتیکال تصویر بهره می برد وو دیگری لنز تله فوتو خواهد داشت. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

یکی از نکات دیگری که این گزارش به آن اشاره می کند این است که دوربین گوشی گلکسی نوت ۸ توانایی زوم اپتیکال ۲ برابری را خواهد داشت. گفته می شود که این دوربین با بهبودهای نرم افزاری بسیاری عرضه خواهد شد، از جمله یک حالت پرتره که اپل نیز در گوشی آیفون ۷ پلاس از آن بهره برده بود. تدبیرهای جدیدی نیز برای گرفتن عکس های بهتر در شرایط نوری ضعیف اندیشیده شده است. باور همگان این است که سامسونگ از این به بعد از دوربین های دو گانه در تمامی گوشی های پرچم دار خود استفاده خواهد کرد. ختی این امکان وجود دارد که گوشی های میان رده نیز در این بخش قرار بگیرند. گلکسی سی ۱۰ اولین گوشی با قیمت مناسب خواهد بود که از این گونه سخت افزار های رده بالا بهره می برد اما هنوز این محصول تایید رسمی نشده است.

تمامی شایعات باعث می شوند که گلکسی نوت ۸ را نه تنها به عنوان بهترین گوشی ای که سامسونگ تا به امروز تولید کرده است بشناسیم، بلکه با گران ترین گوشی تاریخ نیز مواجه شویم. این گوشی از یک صفحه نمایش ۶.۳ اینچی لبه به لبه با استاندارد اینفینیتی دیسپلی(Infinity Display)، پردازنده اگزینوس ۸۸۹۵ و یا اسنپدراگون ۸۳۵، حداقل ۶ گیگابایت حافظه رم و باتری غیر قابل تعویض ۳۳۰۰ میلی آمپر بر ساعتی بهره خواهد برد. نظر شما درباره این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.