تصاویر جدیدی از گوشی LG V30 لو رفتند - تکفارس 
تصاویر جدیدی از گوشی LG V30 لو رفتند - تکفارس 

تصاویر جدیدی از گوشی LG V30 لو رفتند

حمزه سروری
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - 13:40
تصاویر جدیدی از گوشی LG V30 لو رفتند - تکفارس 

در حالی که هم اکنون ال جی در مورد گوشی پرچم دار مورد انتظارش یعنی LG V30 اطلاعات بسیاری منتشر کرده است که میان این ها اطلاعات مهمی از دوربین و رابط کاربری نیز به چشم می خورد، امّا به نظر نمی آید این گوشی تا قبل از تاریخ ۳۱ آگوست به طور رسمی معرفی شود؛ تاریخی که از امروز تا رسیدن به آن به طور دقیق دو هفته فاصله دارد. هر چند پیش از معرفی و در حال حاضر ما تصاویری از V30 دیده ایم که پیش از این از یک ویدیوی فاش شده اسکرین شات گرفته شده بود.

با تشکر از یکی از مورد اعتماد ترین ایسنایدر ها و فاش کننده های دنیای موبایل یعنی «اوان بلس» (Evan Blass، که همچنین در توئیتر با اکانت رسمی Evleaks شناخته می شود.) ما باز هم می توانیم نگاهی به این گوشی مورد انتظار بیندازیم، تصاویری واضح که بسیار بهتر از پیش رندر شده اند. این ظاهر شدن ها در مطبوعات به نظر یک جور پیش درآمد و عرضه از سوی خود ال جی است تا زمانی که گوشی اش به طور رسمی معرفی شود، نظرات را ببیند و آگاه باشد که با معرفی گوشی جدیدش چه برخورد ها و واکنش هایی دریافت خواهد کرد.

همان گونه که انتظار می رفت V30 نسخه ی پیشرفته و از لحاظ ظاهری بزرگ تر پرچم دار پیشین ال جی یعنی G6 است. چرا که صفحه نمایش گوشی تمام صفحه و ابعاد و نسبت آن نیز ۱۸:۹ است و این در حالی است که در گوشه ها ما تنها شاهد یک حاشیه ی بسیار کوچک هستیم. شایعات می گویند که اندازه ی کلی V30 6 اینچ و با صفحه ی AMOLED خواهد بود ، رزولوشن آن نیز احتمالاً  ۱۴۴۰ × ۲۸۸۰ پیکسل است. اما برای الان ما نمی توانیم این اخبار را تأیید کنیم و برای آگاهی به تمام مطالب پیرامون LG V30 تنها باید دو هفته دیگر صبر کنیم. اگر کنجکاو هستید و نمی توانید تا این تاریخ صبر کنید ما می توانیم به شما اطلاع دهیم که صفحه نمایش منحنی نیست، اگر چه که به نظر می رسد شیشه ی محافظ در گوشه ها کمی انحنا دارد.

در پشت صفحه LG V30 به طرز شگفت انگیز و غافل گیر کننده ای دو دوربین دارد که دیافراگم آن ها ۱.۶/f است که برای اولین بار روی یک گوشی هوشمند شاهدش هستیم. همچنین گفتنی است که در زیر دوربین نیز یک اسکنر اثر انگشت وجود دارد. به طور کلی همان جور که پیش بینی می شد یک طراحی فلزی بسیار زیبا گوشی را در بر گرفته است.

LG V30 ممکن است که مدت کوتاهی پس از معرفی منتشر شود پس بنا بر این ما امیدواریم که این گوشی را در فروش گاه ها هنگام عرضه در ابتدای سپتامبر ببینیم. نیازی نیست که بگوییم این گوشی چندان مقرون به صرفه نیست و نباید انتظار داشته باشیم با قیمتی پایین آن را بخریم. پس بهتر است اگر هم اکنون قصد خرید این گوشی را دارید سرمایه خود را ذخیره کنید!

تصاویر جدیدی از گوشی LG V30 لو رفتند - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.