شرکت Polaroid با عرضه دو گوشی جدید به این حوزه بازمی‌گردد - تکفارس 
شرکت Polaroid با عرضه دو گوشی جدید به این حوزه بازمی‌گردد - تکفارس 

شرکت Polaroid با عرضه دو گوشی جدید به این حوزه بازمی‌گردد

حمزه سروری
۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - 15:17
شرکت Polaroid با عرضه دو گوشی جدید به این حوزه بازمی‌گردد - تکفارس 

Polarid، کمپانی آمریکایی ای که به خاطر فیلم های فوری و دوربین هایش شناخته می شود جدیداً دو گوشی هوشمند اندرویدی و یک تبلت معرفی کرده است. این خبر ممکن است برای بعضی غافل گیر کننده به نظر بیاید اما بهتر است بگوییم که این ها اولین گوشی هایی نیستند که این کمپانی به بازار عرضه کرده است ولی مشخص است که مدت هاست ما چیزی از برند گوشی های این کمپانی چیزی نشنیده بودیم تا اخیراً.

گوشی های جدید Polarid، یعنی Cosmo K و Cosmo K Plus جدیترین دستگاه هایی هستند که این کمپانی در مکزیک در حال تدارک دیدن است. این ها گوشی های ارزانی هستند که مجهز به تراشه های Media Tek شده اند، پس از این همه مدت زیاد انتظار گوشی هایی که Polarid در نظر دارد کاملاً مشخص است که به هیچ وجه در حد نام این کمپانی نیستند.

اما حالا فقط به خاطر اطلاع رسانی بگذارید نگاهی به این گوشی های رده پایین بیندازیم تا ببینیم که چه ویژگی هایی برای ارائه دارند. در ابتدا سراغ Cosmo K برویم، گوشی ای که از لحاظ ابزاری از دو دیگر دستگاه گوشی های هوشمند Polarid رده پایین تر است. این گوشی با صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت HD و ۷۲۰p عرضه خواهد شد، دوربین عقب کیفیتی معادل ۱۳ مگا پیکسل و دوربین جلو ۵ مگا پیکسل کیفیت دارد.

در زیر پوسته ی نسبتاً زیبای Cosmo K تراشه ی ۱.۳ گیگا هرتزی چهار هسته ی Media Tek وجود دارد که با یک گیگا بایت رم و ۸ گیگا بایت حافظه ی داخلی همراه شده است. قدرت باتری ۲۸۰۰ mAh می باشد که وظیفه ی آن روشن نگه داشتن صفحه نمایشی است که توسط سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشمالوو اداره می شود.

Polaroid Cosmo K - aqua

Cosmo K Plus از لحاظ سخت افزاری وضع نسبتاً بهتری دارد؛ صفحه نمایش ۵.۵ اینچی کمی بزرگتر از Cosmo K است. اما دوربین با کیفیتی مشابه با دیگر نسخه ی این سری است، دوربین جلو ۵ مگاپیکسل و دوربین عقب نیز ۱۳ مگاپیکسل کیفیت دارد. همچنین این گوشی تراشه ی ۱.۳ گیگا هرتزی چهار هسته ای Media Tek را داراست؛ با یک گیگا بایت رم و همانند Cosmo K 8 گیگابایت حافظه ی داخل که البته قابلیت گسترش نیز دارد. باتری نیز وضع مشابهی دارد، قدرتی معادل ۲۸۰۰ mAh.

تنها چیزی که ممکن است گوشی های جدید Polarid را از دیگر گوشی های رده پایین جدا کند احتمالاً کاور های سیلیکونی ای است داخل پکیج گوشی وجود دارد. Polarid هنوز مانده تا اطلاعات کامل این گوشی ها را منتشر کند، پس بنا بر این تنها چیز هایی که هم اکنون برای گفتن وجود دارد اطلاعاتی است که بالاتر گفته شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.