بروشور لورفته از گوشی Galaxy Note 8 مشخصات آن را تایید می‌کند - تکفارس 
بروشور لورفته از گوشی Galaxy Note 8 مشخصات آن را تایید می‌کند - تکفارس 

بروشور لورفته از گوشی Galaxy Note 8 مشخصات آن را تایید می‌کند

امید بصیری
۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - 14:00
بروشور لورفته از گوشی Galaxy Note 8 مشخصات آن را تایید می‌کند - تکفارس 

سامسونگ گوشی گلکسی نوت ۸(Galaxy Note 8) را به صورت رسمی در تاریخ ۲۳ آگوست رونمایی خواهد کرد. ما همین الان نیز تعداد زیادی از تصاویر و عکس های لو رفته این گوشی را دیده ایم. گزارش ها و شایعات بسیار زیادی نیز درباره مشخصات و ویژگی های احتمالی این گوشی به بیرون درز کرده اند. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

این شایعات تا زمان معرفی رسمی این گوشی متوقف نخواهند شد بنابراین نباید تعجب کنیم که هر لحظه شایعات جدیدی درباره آن منتشر شوند. دوستان مان در آسدروید یک بروشور مرتبط با این محصول دریافت کرده اند که تعدادی از مشخصات اصلی آن را تایید می کند. در این بروشور اشاره شده است که این گوشی از یک صفحه نمایش ۶.۳ اینچی با رزولوشن کیو اچ دی پلاس(QHD+) بهره خواهد برد که از قلم اس پن( S Pen) نیز پشتیبانی می کند. این گوشی هم چنین از حسگر چشم آیریس(IRIS) و شارژ بی سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی از گواهی IP68 پشتیبانی خواهد کرد به این معنی که در برابر نفوذ مایعات و گرد و خاک مقاومت خواهد کرد.

دوربین دوگانه این گوشی از لنزهایی با دریچه دیافراگم F:1.7 بهره خواهد برد که قابلیت زوم اپتیکال تا ۲ برابر را این گوشی می دهند. همچنین قابلیت ثابت سازی اپتیکال تصاویر نیز بر روی این گوشی موجود خواهد بود. از آن جایی که این گوشی از سری نوت خواهد بود، یادداشت برداری با آن بسیار ساده و آسان انجام خواهد گرفت. قابلیت نوشتن متون حتی زمانی که صفحه نمایش گوشی خاموش است نیز بر روی این گوشی خواهد بود.

سامسونگ قصد دارد تا این گوشی را در رنگ های میدنایت بلک(Midnight Black) و میپل گولد(Maple Gold) عرضه کند. رنگ جدیدی که برای این گوشی شایعه شده است یعنی دیپ سی بلو(Deep Sea Blue) ممکن است تنها برای برخی بازار های محدود عرضه شود. در این بروشور قیمت و تاریخ عرضه این محصول ذکر نشده است. نظر شما درباره این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.