گوشی iPhone 7 رکورددار بیشترین تولید در سه ماهه قبلی بوده است - تکفارس 
گوشی iPhone 7 رکورددار بیشترین تولید در سه ماهه قبلی بوده است - تکفارس 

گوشی iPhone 7 رکورددار بیشترین تولید در سه ماهه قبلی بوده است

سارا کاویانی
۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - 19:42
گوشی iPhone 7 رکورددار بیشترین تولید در سه ماهه قبلی بوده است - تکفارس 

با استناد به داده های جدید از Strategy Analytics، اپل آیفون ۷ محبوب ترین گوشی سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ بوده و آیفون ۷ پلاس نیز رده دوم را به خود اختصاص داده است. اپل ۱۶.۹ میلیون واحد آیفون ۷ را از ماه آوریل تا جون فروخته است و در همین بازه زمانی این رقم برای آیفون ۷ پلاس ۱۵.۱ میلیون واحد بوده است، این دو گوشی به ترتیب ۴.۷ درصد و ۴.۲ درصد از سهم جهانی گوشی های هوشمند را به خود اختصاص داده اند.

در رده سوم گوشی گلکسی اس ۸ از سامسونگ بود که ۱۰.۲ میلیون واحد را در این سه ماه به فروش رساند و گوشی بعدی اس ۸ پلاس است که ۹ میلیون دستگاه از آنن به فروش رسید. گلکسی اس ۸ حدود ۲.۸ درصد و اس ۸ پلاس ۲.۵ درصد از فروش کل جهانی را در اختیار داشتند، با مجموع فروش ۱۹.۲ میلیونی این دو گوشی، این سری از گوشی های سامسونگ پرفروش ترین گوشی های اندرویدی این سه ماه بودند.

در آخر پنجمین گوشی نیز شیادومی Redmi 4A بود که ۵.۵ میلیون دستگاه را به فروش رساند، این تعداد فروش سهم این گوشی در بازار را به ۱.۵ درصد رساند، در کل ۳۶۰.۴ میلیون دستگاه در سه ماهه دوم به فروش رسیده که در مقابل ۳۱۴ میلیون فروش سه ماهه دوم سال پیش شاهد رشد ۵.۵ درصدی فروش کلی گوشی های هوشمند بوده ایم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.