سامسونگ با SmartThings به شما کمک می‌کند تا زندگی ساده‌تری داشته باشید - تکفارس 
سامسونگ با SmartThings به شما کمک می‌کند تا زندگی ساده‌تری داشته باشید - تکفارس 

سامسونگ با SmartThings به شما کمک می‌کند تا زندگی ساده‌تری داشته باشید

امید بصیری
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - 16:00
سامسونگ با SmartThings به شما کمک می‌کند تا زندگی ساده‌تری داشته باشید - تکفارس 

سامسونگ شرکت تولید کننده لوازم خانگی هوشمند را با نام Smart Things را در سال ۲۰۱۴ با قیمتی نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار خریداری کرد. این شرکت هم چنین وسایل خانگی هوشمند جدید خود را از ماه سپتامبر ۲۰۱۵ بار دیگر در بازار عرضه کرد. Smart Things هم چنین اولین خط از تولید محصولات خود را این ماه پس از خریداری شدن توسط سامسونگ راه اندازی کرد. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

این شرکت HUB Smart Things را در بازار عرضه کرد که از طریق یک نرم افزار ساده می تواند ۱۰۰ ها وسیله خانگی را به یکدیگر متصل کند. دستگاه های هماهنگ سازی شده ای مثل حسگر های حرکتی، سوئیچ ها و دوربین های مختلف نیز همراه با آن عرضه شدند. سامسونگ پس از آن یک کیت از محصولات این شرکت را با قیمت ۲۴۹ دلار در بازار عرضه کرد. این کیت شامل هاب Smart Things به همراه تعدادی زیادی لوازم جانبی هماهنگ با آن است. خریداران این محصول ۲ سنسور چند منظوره، یک سنسور حرکتی و یک اوتلت دریافت خواهند کرد. این شرکت یک ویدئو جدید را در کانال یوتیوب رسمی خود منتشر کرد که در آن نشان داده می شد از طریق این هاب به چه آسانی ای می شود این وسایل را به یک دیگر مرتبط کرد. این هاب به صورت خیلی واضح، شبیه به مغز این خانه هوشمند عمل می کند. این هاب به صورت بی سیم با تعداد وسیعی از این دستگاه ها ارتباط برقرار می کند و آن ها را به همکاری با یکدیگر وا می دارد. دستگاه های هماهنگ شامل اسپیکر ها، چراغ ها، ترموستات ها و وسایل دیگری می شوند. سپس مشتریان می تواند از طریق نرم افزار Smart Things یا الکسای آمازون وسایل هوشمند خانه خود را کنترل کنند.

سامسونگ می خواهد که مشتریان بدانند Smart Things راحت ترین راهی است که می توانند خانه خود را هوشمند کنند. سامسونگ معمولاً این محصول را با تخفیف های مختلف رو به رو می کند بنابراین گوش به زنگ باشید تا در فرصت مناسب اقدام به تهیه یکی از آن ها بکنید. نظر شما درباره این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید