تصاویر Galaxy Note 8 dummy به بیرون درز کردند - تکفارس 
تصاویر Galaxy Note 8 dummy به بیرون درز کردند - تکفارس 

تصاویر Galaxy Note 8 dummy به بیرون درز کردند

امید بصیری
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - 15:00
تصاویر Galaxy Note 8 dummy به بیرون درز کردند - تکفارس 

بی شک همه تا الان تعداد زیادی از عکس های لو رفته از گوشی گلکسی نوت ۸ را دیده اند. جدیداً هم تعداد دیگری از عکس های این گوشی به بیرون درز کرده اند. حالا دیگر کاملاً می توانیم حدس بزنیم پرچم دار بعدی سامسونگ چه سر و شکلی خواهد داشت. فکر نکنیم لازم به اشاره باشد که عکس های جدیدی نیز امروز به بیرون درز کرده اند. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

این تصاویر البته تصاویر واقعی و یا زنده از این گوشی نیستند. این تصاویر مربوط به نسخه هایی از این گوشی می شوند که برای قرار گرفتن در قفسه های فروشگاه ها در سر تا سر دنیا ساخته می شوند. بی شک نقطه درخشان و برجسته در تمامی این تصاویر صفحه نمایش ۶.۳ اینچی این گوشی با رزولوشن کیو اچ دی پلاس(QHD+) و با استاندارد اینفیتی دیسپلی(Infinity Display) است که در کانون توجه قرار می گیردو چشم همگان را به خود خیره می کند. طراحی این گوشی باعث می شود آن را شبیه به برادر بزرگ تر گلکسی اس بدانیم، گوشی ای که فقط کمی کش آمده است. البته این مسئله بد نیست. طراحی گلکسی اس ۸ توانسته منبع الهام این گوشی نیز باشد. به هر حال گوشی گلکسی اس ۸ با طراحی خاص خود توانست پر فروش ترین گوشی اندرویدی بازار در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ میلادی باشد.

چشم پوشی از دکمه مخصوص دستیار صوتی هوشمند جدید سامسونگ که در سمت چپ و زیر دکمه های کم و زیاد کردن صدا قرار گرفته است نیز سخت است. در سمت راست گوشی نیز دکمه خاموش / روشن کردن صدا قرار گرفته است. دوربین دوگانه این گوشی که نصف شایعات مربوط به آن را به خود اختصاص می داد نیز در این تصاویر قابل مشاهده است که در کنار حسگر ضربان قلب گوشی و حسگر اثر انگشت قرار گرفته است.

تصاویر جدید لو رفته از این گوشی دیگر تعجب برانگیز نیستند. تمامی نکاتی که در این تصاویر می بینیم را قبلاً نیز دیده بودیم. سامسونگ گلکسی نوت ۸ را در تاریخ ۲۳ آگوست معرفی خواهد کرد. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.