تصاویر جدید Sharp Aquos لو رفتند - تکفارس 
تصاویر جدید Sharp Aquos لو رفتند - تکفارس 

تصاویر جدید Sharp Aquos لو رفتند

سارا کاویانی
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - 20:12
تصاویر جدید Sharp Aquos لو رفتند - تکفارس 

هفته پیش، شرکت شارپ  گوشی     Aquos S2  -یک گوشی میان رده بدون لبه سراسری به جز پایین دستگاه، با دکمه هوم در پایین را رونمایی کرد. خانواده Aquos یکی از اولین دستگاه هایی است  که از طراحی  tri-bezelless برخوردار شده است اما این گوشی در خارج از ژاپن زیاد به فروش نرسید. تنها گوشی از سری Aquos که به بازار های غربی راه یافت مدل کریستال بود که به صورت رسمی توسط شرکت اسپرینت Sprint) عرضه می‌شود.

به هرحال، زمانی که هر شرکتی مشغول تولید دستگاه های لبه باریک است، شارپ هم باید در این بازی عقب نماند و این نسبت را افزایش دهد.
پرچم دار شارپ آکواز(Sharp Aquos) ناشناخته در رندر لو رفته است. این دستگاه کمی شبیه به گوشی آکواز اس۲ (Aquos S2) است اما پایین دستگاه فوق باریک است. در حقیقت، به نظر می‌رسد دیگر جایی برای دکمه هوم وجود نداشته باشد، پس شرکت شارپ این قسمت را به نوار را به ال ای دی درخشانی مجهز کرده است. دوربین سلفی هم به به جای قرار گرفتن در شکاف ازار دهنده ای که در بالای صفحه نمایش قرار گرفته بود؛ به پایین دستگاه منتقل شده است.
چقدر این اطلاعات درست هستند؟ خب، با تمام چیزهایی که ما امسال از سازندگان گوشی هوشمند دیده ایم، ساختن این دستگاه آنچنان سخت به نظر نمی‌رسد. و با توجه به اینکه شرکت شارپ یکی از پیشگامان لبه های نازک است، ما معتقدیم که به احتمال زیاد این دستگاه با ویژگی های نامبرده شده رونمایی خواهد شد. شاید این گوشی جانشین خانواده کریستال ایکس (Crystal X) شود؟ در هر حالت ما حدس می‌زنیم که شانس فروش بین المللی این دستگاه به باریکی لبه هایش است.

تصاویر جدید Sharp Aquos لو رفتند - تکفارس  تصاویر جدید Sharp Aquos لو رفتند - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.