نوت ۸ در ماه شهریور همراه با هدایای ویژه در دسترس خواهد بود - تکفارس 
نوت ۸ در ماه شهریور همراه با هدایای ویژه در دسترس خواهد بود - تکفارس 

نوت ۸ در ماه شهریور همراه با هدایای ویژه در دسترس خواهد بود

سعید مزارعی
۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - 20:11
نوت ۸ در ماه شهریور همراه با هدایای ویژه در دسترس خواهد بود - تکفارس 

هفته گذشته بود که شایعاتی مربوط به اینکه ممکن است گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۸ در روز ۲۴ آگوست، دقیقا یک روز بعد از معرفی رسمی آن در رویداد آنپک سامسونگ به صورت رسمی عرضه و آماده فروش در فروشگاه های فیزیکی باشد، منتشر شده بود. با این وجود، ایوان بلاس افشاگر معروف حوزه تکنولوژی و به خصوص موبایل که تقریبا همیشه افشاگری های او درست از آب در می آیند، اعلام کرد که در روز ۲۴ آگوست گوشی نوت ۸ تنها برای پیش فروش آماده می شود و خبری از عرضه آن در این روز نیست.

ظاهرا تاریخی که برای عرضه رسمی این گوشی توسط شرکت سامسونگ در نظر گرفته شده است، ۱۵ سپتامبر است که در بدترین حالت این تاریخ تنها برای کشور آمریکا درست خواهد بود. خبر خوب اما برای آن دسته از افرادی که برای این گوشی لحظه شماری می کنند و قصد دارند تا آن را پیش خرید کنند این است که شرکت سامسونگ یک کارت حافظه ۲۵۶ گیگابایتی میکرو اس دی به همراه یک شارژر بیسیم به صورت رایگان اهدا خواهد کرد. این تمام ماجرا نیست و کاربران گزینه دیگری نیز برای انتخاب دارند و آن هم یک دوربین ۳۶۰ درجه Gear است. لازم به ذکر است که کاربران از بین این دو گزینه تنها قادر به انتخاب یکی از آن ها هستند و نمی توانند هر دو را انتخاب کنند.

به طور معمول هر ساله شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند برای ترغیب بیشتر مشتریان برای پیش خرید پرچمداران خود هدایای اغوا کننده از این دست برای مشتریان در نظر می گیرند و این موضوع به هیچ عنوان چیز جدیدی نیست و ما اصلا از شنیدن این موضوع که سامسونگ برای گوشی نوت ۸ خود نیز این سنت را در پیش گرفته است تعجب نکردیم.

تاکنون تصاویر زیادی از این گوشی به بیرون درز کرده است و نکته مبهمی را در این باره پیش روی ما قرار نداده است و بر اساس همین خبرها به نظر می رسد که این گوشی قرار است قدرتمند ترین گوشی از سری گوشی های نوت تا این لحظه باشد. علاوه بر ایم مزیت ها لازم است بگوییم که یک نکته منفی در مورد این گوشی وجود دارد و آن هم قیمت به مراتب بالایی است که شایعات مختلف از آن خبر می دهند که در صورت صحت و سقم این موضوع، نوت ۸ به گران ترین گوشی از سری گوشی های نوت تبدیل خواهد شد ولی ما امیدواریم که این موضوع شایعه ای بیش نباشد.

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که قصد پیش خرید این گوشی را دارید، آیا از هدایای ویژ] سامسونگ رضایت دارید؟ آیا این هدایا شما را به خرید این گوشی ترغیب خواهد کرد؟ باید بگوییم که کاربران ایرانی نیز برخلاف گذشته می توانند این گوشی را پیش خرید کرده و از این هدایا بهره ببرند. نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : phoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.