موتورلا به‌روزرسانی Android Wear 2.0 را برای Moto 360 Sport عرضه می‌کند - تکفارس 
موتورلا به‌روزرسانی Android Wear 2.0 را برای Moto 360 Sport عرضه می‌کند - تکفارس 

موتورلا به‌روزرسانی Android Wear 2.0 را برای Moto 360 Sport عرضه می‌کند

امید بصیری
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - 14:00
موتورلا به‌روزرسانی Android Wear 2.0 را برای Moto 360 Sport عرضه می‌کند - تکفارس 

موتورلا اخیرا اعلام کرده که یکی از ساعت های هوشمند اش با نام موتو ۳۶۰ اسپورت (Moto 360 Sport) سرانجام به روز رسانی اندروید ویر ۲.۰ (Android Wear 2.0) که مدت ها کاربران منتظر آن بودند را دریافت می کند. بعد از منتشر کردن به روز رسانی نسل دوم موتو ۳۶۰ در ماه می قبلی، این شرکت اعلام کرد که هنوز مشخص نیست که ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ اسپورت این به روز رسانی را دریافت خواهد کرد و یا نه. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

متاسفانه ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ اسپورت فروش خیلی خوبی نداشت و به همین دلیل موتورلا مجبور شد تا این گوشی را از فروشگاه گوگل پلی خارج کند. این اصلی ترین دلیلی است که به روز رسانی اندروید ویر ۲.۰ تا الان به تعویق افتاده بود و احتمالاً اصلی ترین دلیلی که موتورلا ممکن بود به خاطر آن به کل این به روز رسانی را برای این ساعت هوشمند عرضه نکند. امروز این شرکت اعلام کرد که به روز رسانی اندروید ویر ۲.۰ را برای ساعت هوشمند موتو ۳۶۰ اسپورت عرضه خواهد کرد. همراه با این به روز رسانی بسیاری از قابلیت ها و ویژگی های جدید نیز به این ساعت اضافه خواهند شد و بسیاری از باگ ها و مشکلات قبلی آن نیز رفع خواهند شد. تعدادی از ویژگی هایی که دارندگان موتو ۳۶۰ اسپورت بعد از دریافت این به روز رسانی قادر به استفاده از آن خواهند بود شامل داز مورد، دستیار صوتی هوشمند گوگل یا گوگل اسیستنت/Google Asistant( تنها به زبان های انگلیسی و آلمانی البته) و هم چنین تعدادی قابلیت فرعی و جانبی جدید مثل فشار دادن سریع دکمه اصلی ساعت برای دسترسی به نرم افزار ها یا فشار دادن و نگه داشتن آن برای دسترسی به دستیار صوتی هوشمند گوگل.

بر طبق گفته های موتورلا، این به روز رسانی به تدریج برای دارندگان این ساعت هوشمند در دسترس قرار خواهد گرفت و شما باید کمی صبر داشته باشید تا با پیام به روز رسانی این ساعت هوشمند مواجه شوید. نظر شما درباره این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید