پیش‌بینی فروش ۴۰ میلیونی برای iPhone 8 - تکفارس 
پیش‌بینی فروش ۴۰ میلیونی برای iPhone 8 - تکفارس 
پیش‌بینی فروش ۴۰ میلیونی برای iPhone 8 - تکفارس 

پیش‌بینی فروش ۴۰ میلیونی برای iPhone 8

امید بصیری
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - 12:00
پیش‌بینی فروش ۴۰ میلیونی برای iPhone 8 - تکفارس 

به نظر می رسد که پرچم دار جدید اپل در نیمه پایانی امسال عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش خواهد گذاشت. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

کارشناس وب سایت روزن بلت یعنی آقای جون ژانگ به نظر می رسد که پیش بینی های جالبی را درباره آمار احتمالی فروش آیفون های جدید اپل دارد. اقای ژانگ انتظار دارد که اپل چیزی در حدود ۳۵ تا ۴۰ میلیون آیفون ۸ را در نیمه دوم امسال به بازار عرضه کند. این یعنی این گوشی در مدتی کمتر از ۳ ماه باید این مقدار را به فروش برساند. البته این کارشناس هم چنین اشاره می کند که مدت زمان کم باقی مونده به عرضه این گوشی به اپل این اجازه را نخواهد داد تا فکری برای حسگر اثر انگشت بکند و به همین دلیل باید با حسگر تاچ آی دی (Touch ID) بر روی آیفون ۸ خداحافظی کنیم. به جای آن اپل از یک سنسور جدید برای تشخیص چهره کاربران استفاده خواهد کرد که در زمانی بسیاری کمتر از ۱ ثانیه قفل گوشی را باز خواهد کرد.

او گفته که اگر بخواهد آمار دقیق فروش این آیفون ها را بگوید، آیفون ۸ در ۳ ماهه سوم چیزی در حدود ۵ میلیون فروش خواهد داشت که با حدود ۳۰ تا ۳۵ میلیون فروش در ۳ ماهه بعدی همراه خواهد شد. در مورد گوشی های آیفون ۷ اس (iPhone 7s) و آیفون ۷ اس پلاس (iPhone 7plus) نیز او گفته که انتظار فروش ۱۵ میلیونی برای مجموع این گوشی ها در سه ماهه سوم امسال و هم چنین فروشی در حدود ۳۵ میلیون دستگاه در سه ماهه پایانی سال دارد.

در ادامه اما عکسی از قطعه ای که عنوان می شود ماژول حسگر ۳ بعدی آیفون ۸ است به بیرون درز کرده است. این مسئله مربوط به همان دوربین جلویی انقلابی گوشی آیفون ۸ است که قبلاً به آن اشاره شده بود. حدود ۱ ماه دیگر می توانیم تمام اطلاعات این سنسور را به صورت تمام و کمال دریافت کنیم. در حالی که انتظار می رود این سنسور در دوربین جلویی آیفون ۸ تعبیه شود اما گفته می شود که برای سال ۲۰۱۸ و سال های پس از آن نسخه ای آن نیز در دوربین پشتی گوشی قرار خواهد گرفت. نظر شما درباره این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید