سامسونگ بزرگ‌ترین نمایشگر QLED gaming را در Gamescom 2017  معرفی خواهد کرد - تکفارس 
سامسونگ بزرگ‌ترین نمایشگر QLED gaming را در Gamescom 2017  معرفی خواهد کرد - تکفارس 

سامسونگ بزرگ‌ترین نمایشگر QLED gaming را در Gamescom 2017 معرفی خواهد کرد

امید بصیری
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - 14:00
سامسونگ بزرگ‌ترین نمایشگر QLED gaming را در Gamescom 2017  معرفی خواهد کرد - تکفارس 

به نظر می رسد که سامسونگ برنامه های جالبی برای دارندگان رایانه های شخصی و گیمرهای این رایانه ها دارد. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

سامسونگ در حال حاضر محصولات متفاوتی را برای پی سی گیمرها ارائه می کند و حالا این شرکت رسماً اعلام کرده است که قرار است این گیمر ها را در نمایشگاه گیمز کام ۲۰۱۷ شگفت زده بکند. این شرکت قرار است مانیتور گیمینگ Samsung CHG90 QLED Gaming Monitor را عرضه کند. سامسونگ می گوید که این صفحه نمایش بزرگ ترین صفحه نمایش کیو ال ای دی (QLED) در دنیا است که تجربه ای شبیه به پرده های آی مکس (IMAX) را در اختیار بینندگان خواهد گذاشت.

این مانیتور ۴۹ اینچی که رزولوشن تصویر ۳۲:۹ دارد و از تکنولوژی اچ دی آر (HDR) نیز پشتیبانی می کند، دارای دقت تصویر ۳۸۴۰ * ۱۰۸۰ است و ۱۸۰۰R نیز برای پشتیبانی از محتواهای همه جانبه یا ۳ بعدی ارائه می کند. مشتریان میزان دید بیشتر و هم چنین عمق بیشتری در تصاویر دریافتی و پخش شده به نسبت دیگر مانیتور های گیمینگ خواهند داشت. صفحه نمایش بسیار بزرگ برای داشتن بهترین بازده ممکن گزینه بسیار خوبی است در حالی که نسبت تصویر ۳۲:۹ به کاربران اجازه می دهد تا محیط بازی را در باز ترین حالت ممکن ببینند. میزان رفرش این صفحه نمایش ۱۴۴هرتز بر ثانیه است که باعث می شود تجربه بسیار روان تری برای گیمرها به دست بیاید. این صفحه نمایش می تواند با میزان های ۶۰ و ۱۲۰ هرتز نیز در صورت نیاز هماهنگ شود.

سامسونگ سی اچ جی ۹۰ (CHG90) همچنین سرعت پاسخ دهی ۱ میلی ثانیه دارد، حالت گیم مخصوص و همچنین تصاویری هر چه شبیه تر به زندگی واقعی نیز ارائه می کند. این مانیتور هم چنین از تکنولوژی هایی مثل اچ دی آر(HDR) و یا کوانتوم دات (Quantom dot) نیز پشتیبانی می کند. ابعاد آن را می توان با دو مانیتور ۲۷ اینچی با نسبت تصویر ۱۶:۹ که کنار یکدیگر قرار گرفته اند مقایسه کرد. هنوز صحبتی درباره قیمت این مانیتور نشده است. سامسونگ می گوید که این محصول پس از نمایشگاه گیمز کام ۲۰۱۷ در آلمان در دسترس خواهد بود. این نمایشگاه از امروز به مدت ۴ روز برگزار خواهد شد.

نظر شما درباره این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.