گوشی Galaxy S9 طراحی ماژولار خواهد داشت - تکفارس 
گوشی Galaxy S9 طراحی ماژولار خواهد داشت - تکفارس 
گوشی Galaxy S9 طراحی ماژولار خواهد داشت - تکفارس 

گوشی Galaxy S9 طراحی ماژولار خواهد داشت

امید بصیری
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - 10:00
گوشی Galaxy S9 طراحی ماژولار خواهد داشت - تکفارس 

شایعات می گویند که ممکن است یکی از نسخه های پرچم دار نسل بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ (Galaxy S9) با طراحی ای ماژولار عرضه شود. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

بسیاری از شرکت ها تلاش کرده اند تا طراحی ماژولار را برای گوشی های هوشمند خود تعبیه کنند. آن ها به مشتریان این امکان را می دهند تا برخی قابلیت ها را با خریدن ماژول هایی که بعداً برای آن ها عرضه می شود به گوشی اضافه کنند تا یک عمل خاص را انجام دهد. ماژول هایی که عرضه می شوند معمولاً برای کارهایی مثل بالا بردن کیفیت دوربین گوشی یا تجربه صوتی آن مورد استفاده قرار می گیرند. سامسونگ تا کنون این کار را نکرده است اما اگر قرار است این شایعه را باور کنیم به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد تا همچین کاری را برای گوشی گلکسی اس ۹ نیز انجام بدهد.

گفته می شود که طراحی ماژولار این گوشی چیزی شبیه به طراحی ماژولار گوشی موتورلا موتو زد (Motorola Moto z) خواهد داشت. اگر این حرف ها صحت داشته باشد به این معنی است که گلکسی اس ۹ در بخش پشتی خود پین های مغناطیسی ای را خواهد داشت که ماژول های خارجی از طریق آن به گوشی متصل خواهند شد. گوشی اسنشال فون (Essential Phone) اندی رابین، خالق اندروید نیز از طراحی ماژولار مشابهی استفاده می کند. این گوشی نیز از پین های مغناطیسی برای نصب کردن ماژول های خارجی استفاده می کند که یکی از آن ها یک دوربین ۳۶۰ درجه است. این ماژول ها نه تنها کارایی گوشی را بیشتر می کنند بلکه منبع درآمد جداگانه ای برای این شرکت ها نیز محسوب می شوند.

هنوز خیلی زود است که درباره گوشی گلکسی اس ۹ و هر بخشی از آن با قاطعیت نظر بدهیم. تا سال آینده که این گوشی عرضه بشود شایعات بسیار زیادتر و بیشتری از آن خواهیم شنید. سامسونگ در حال حاضر در حال بررسی چگونگی انجام این طرح ماژولار است و هنوز هیچ چیزی قطعی نیست. نظر شما درباره این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید