گوشی Galaxy S9 اولین دریافت‌کننده پردازنده‌های Snapdragon 845 خواهد بود - تکفارس 
گوشی Galaxy S9 اولین دریافت‌کننده پردازنده‌های Snapdragon 845 خواهد بود - تکفارس 

گوشی Galaxy S9 اولین دریافت‌کننده پردازنده‌های Snapdragon 845 خواهد بود

امید بصیری
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - 19:30
گوشی Galaxy S9 اولین دریافت‌کننده پردازنده‌های Snapdragon 845 خواهد بود - تکفارس 

به نظر می رسد که سامسونگ و گلکسی اس ۹ (Galaxy S9) ها دریافت کننده اولین محموله پردازنده های اسنپ دراگون (Snapdragon) 845 خواهند بود و سامسونگ این پردازنده ها را از همین الان برای این گوشی رزرو کرده است. این پردازنده ۴ هسته ای اخیراً پس از شکایت کوالکام از اپل بر سر یک معاهده حقوقی در ماه ژولای به صورت اشتباهی به صورت سهوی لو رفته بود، نسل بعدی پردازنده اسنپ دراگون ۸۳۵ محسوب می شود. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

 اگرچه این اولین باری نیست که این شرکت با کوالکام همکاری می کند. این شرکت مدتی قبل نیز به توافقی با این شرکت دست یافت تا اولین کمپانی ای باشد که پردازنده های اسنپ دراگون ۸۳۵ را برای گوشی گلکسی اس ۸ دریافت می کند و آن قرارداد برد برد نیز به سود هر دو شرکت شد و طرفین از آن راضی بودند بنابراین آن قدر عجیب نخواهد بود که ببینیم دوباره به همچین قراردادی دست یافته اند.

گلکسی اس ۹ مثل نسل قبلی خود از این سری پردازنده های ساخت کوالکام برای بازارهای چین و ایالات متحده استفاده خواهد کرد. این گوشی در دیگر نقاط دنیا با پردازنده انحصاری و اختصاصی سامسونگ یعنی سری اگزینوس_ که گفته می شود نسل جدید آن با نام اگزینوس ۸۸۹۰ خواهد بود عرضه می شود. از جمله این بازار ها می توان به بازار آسیا، آلمان، هند و بریتانیا نیز اشاره کرد. نظر شما درباره این خبر چیست؟! نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید