قیمت Galaxy Note 8 از ۹۴۰ دلار آغاز می‌شود! - تکفارس 
قیمت Galaxy Note 8 از ۹۴۰ دلار آغاز می‌شود! - تکفارس 

قیمت Galaxy Note 8 از ۹۴۰ دلار آغاز می‌شود!

امید بصیری
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - 20:00
قیمت Galaxy Note 8 از ۹۴۰ دلار آغاز می‌شود! - تکفارس 

به نظر می رسد که قیمت گوشی گلکسی نوت ۸ بالا تر از نسخه های قبلی خواهد بود. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

قیمت گوشی گلکسی نوت ۸ احتمالاً از ۹۴۲ دلار برای نسخه استاندارد_ ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی_ شروع شده و تا ۱۲۰۰ دلار برای نسخه ای که با نام مستعار امپراطور شناخته می شود_۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی_ برای بازار های آسیا ادامه خواهد داشت.

  • ۶GB/64GB — CNY 6,288 ($942)
  • ۶GB/128GB — CNY 7,088 ($1,062)
  • ۶GB/256GB — CNY 7,988 ($1,200)

هنوز مشخص نیست که آیا این قیمت ها برای بازار هایی مثل بازار های استرالیا، بریتانیا و آمریکای جنوبی نیز اعمال خواهد شد و یا خیر اما ما انتظار قیمت هایی تقریبا برابر و حتی بعضاً بیشتر را برای بازار هایی مثل بازار آمریکای جنوبی داریم. حداقل این چیزی است که اوان بلس، افشاگر معروف توئیتری آن را تایید کرده است.

شایعاتی که اخیراً منتشر شده اند، می گویند که گلکسی نوت ۸ از صفحه نمایش ۶.۳ اینچی اینفینیتی دیسپلی (Infinity Display) بهره خواهد برد، پردازنده داخلی آن اسنپ دراگون ۸۳۵ برای بازار های چین و آمریکا و اگزینوس ۸۸۹۵ برای دیگر نقاط دنیا خواهد بود و حداقل یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر بر ساعتی خوات داشت. نسخه اندروید موجود بر روی این گوشی احتمالا اندروید ۷.۱.۱ یا نوقا خواهد بود که با رابط کاربری انحصاری سامسونگ یعنی اکسپرینس (Samsung Experience) نیز ترکیب می شود.

سامسونگ برای این که مشتریان را ترغیب به خرید این محصول بکند، در ازای پیش خرید کردن آن وسایل مختلفی را به عنوان هدیه بر روی محصول پیشنهاد می شود. مشتریان آمریکایی در صورت پیش خرید کردن این گوشی یک کارت حافظه جانبی با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت، یک شارژر بی سیم قابل حمل و یا یک هدست واقعیت مجازی گیر وی آر (Gear VR) 360 دریافت می کنند در حالی که مشتریان اروپایی یک داک دکس (Doc DEX) را دریافت خواهد کند. نظر شما درباره این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید