نسل بعدی Gear Fit 2 Pro گران‌تر از همیشه خواهد بود - تکفارس 
نسل بعدی Gear Fit 2 Pro گران‌تر از همیشه خواهد بود - تکفارس 
نسل بعدی Gear Fit 2 Pro گران‌تر از همیشه خواهد بود - تکفارس 

نسل بعدی Gear Fit 2 Pro گران‌تر از همیشه خواهد بود

امید بصیری
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - 21:00
نسل بعدی Gear Fit 2 Pro گران‌تر از همیشه خواهد بود - تکفارس 

به نظر می رسد که نسل جدید گیر فیت ۲ پرو (Gear Fit 2 Pro) هزینه بیشتری از قبلی ها خواهد داشت. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

سامسونگ به زودی یک نسخه به روز رسانی شده از ساعت هوشمند ثبت کننده فعالیت های ورزشی انسان را که سال گذشته نسل اول آن را عرضه کرده، به بازار ارائه خواهد کرد. اطلاعات بسیار زیادی از این ساعت هوشمند اخیراً منتشر شده بودند. حال آخرین اطلاعاتی که از این ساعت هوشمند به بیرون درز کرده در مورد قیمت آن است و اینکه چقدر هزینه باید برای داشتن آن پرداخت کنید.

اوان بلس، افشا کننده معروف توئیتری در آخرین افشاگری خود یک تصویر از قیمت این گوشی که برای بازار ایالات متحده است را توئیت کرده است. قیمت گیر فیت ۲ احتمالاً ۱۹۹.۹۹ دلار خواهد بود. این قیمت حدود ۲۰ دلار بیشتر از قیمت ۱۷۹.۹۹ دلاری نسل قبلی یعنی گیر فیت ۲ است. باز هم باید ضرب المثل معروف را یادآوری کرد که ” هر چقدر پول بدی آش می خوری”. ساعت هوشمند گیر فیت ۲ یک نسخه پیشرفته از نسل قبلی خود است. این ساعت هوشمند جدید از استاندارد ضد آبی ۵ ای تی ام (۵ ATM) پشتیبانی می کند که به این معنی است که در زیر آب کاملاً می توان با آن کار کرد و حتی ردیابی فعالیت های ورزشی را برای ورزش های آبی نیز می دهد. حتی گفته می شود که این نسخه از موزیک پلی بک نیز پشتیبانی می کند، حتی پشتیبانی از اسپاتیفای به صورت آفلاین نیز یکی از ویژگی های آن برشمرده می شود. گفته می شود که سامسونگ این محصول را با محافظ خاصی روانه بازار خواهد کرد تا در برابر هر گونه آسیب احتمالی ای از آن محافظت کند.

احتمال می رود که این شرکت گیر فیت ۲ را به همراه گلکسی نوت ۸ در مراسمی که قرار است فردا در شهر نیویورک برگزار شود معرفی کند. نظر شما در مورد این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید