زمان تحویل Apple AirPods به دو الی سه هفته تقلیل یافت - تکفارس 
زمان تحویل Apple AirPods به دو الی سه هفته تقلیل یافت - تکفارس 

زمان تحویل Apple AirPods به دو الی سه هفته تقلیل یافت

علیرضا دهقان
۱ شهریور ۱۳۹۶ - 15:00
زمان تحویل Apple AirPods به دو الی سه هفته تقلیل یافت - تکفارس 

زمان ارسال ایرپاد های اپل بالاخره به ۲ تا ۳ هفته در اپل استور رسید، این هدست های بی سیم بلوتوثی که از دسامبر گذشته برای فروش قرار گرفته بودند، ولی تا الان، افرادی که این هدست را از فروشگاه اینترنتی اپل می خریدند اجبارا ۴ تا ۶ هفته برای رسیدن دستگاه خود صبر می کردند.

البته اگر آنلاین سفارش می دهید و در خارج کشور هستید می توانید این هدست را بسیار سریع تر از Best Buy یا B&H یا Verizon بگیرید، به هر حال این کم شدن زمان ارسال نشان دهنده این است که اپل بالاخره دارد میزات تامین خود را به تقاضای مردم نزدیک می کند.

سوال اینجا است که چرا مردم مایل به خرید ایرپاد ها اند؟ اپل با تصمیمش مبنی بر حذف کردن جک ۳.۵ میلی متری تاثیر مهمی بر فروش این محصول گذاشت ولی نمی توان این حقیقت را که ایرپاد ها دستگاه هایی با کیفیت ساخت عالی و ساده اند، انکار کرد.

یک تحقیق جدید نشان داده است که ۹۸ درصد خریداران ایرپاد از خریدشان کاملا راضی اند، این می تواند بخاطر عمر باتری خوب این هدست، یا چیپ شخصی سازی شده W1 باشد که ارتباط بلوتوثی را تقویت می کند و ارسال اطلاعات را سریع تر می کند، شاید هم مشتریان از قیمت تقریبا معقولانه (!) این دستگاه راضی اند!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.