سرویس Samsung Pay  به ۸.۷ میلیارد دلار تراکنش رسید - تکفارس 
سرویس Samsung Pay  به ۸.۷ میلیارد دلار تراکنش رسید - تکفارس 

سرویس Samsung Pay به ۸.۷ میلیارد دلار تراکنش رسید

امید بصیری
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - 21:00
سرویس Samsung Pay  به ۸.۷ میلیارد دلار تراکنش رسید - تکفارس 

حدود ۲ سال از زمانی که سامسونگ سرویس پرداخت خود را راه اندازی کرد می گذرد. سامسونگ پی (Samsung Pay) ابتدا در ماه آگوست سال ۲۰۱۸ برای کشور خانه یعنی کره جنوبی عرضه شد. این سرویس در سال اول عرضه چیزی در حدود ۲ تریلیون ووآن و یا ۱.۷ میلیارد دلار را در حجم معاملات خود دید. سامسونگ حالا رسماً اعلام کرده است که این سرویس تا بدین جا چیزی در حدود ۱۰ تریلیون ووآن یا ۸.۷۶ میلیارد دلار را در حجم معاملات خود در کره جنوبی جا به جا کرده است. این نشان دهنده این مسئله است که سیستم پرداخت سامسونگ هر روزی که می گذرد با افزایش چشم گیری در این کره جنوبی رو به رو می شود. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

سامسونگ هم چنین اعلام کرده که حدود ۳۰ درصد این ۸.۷۶ میلیارد دلار از طریق پلتفرم های آنلاین جا به جا شده است. سامسونگ به نسبت برخی دیگر از سرویس های خدمات پرداختی یکتا محسوب می شود. این سیستم نه تنها از ان اف سی بلکه از از سیستم ام اس تی نیز پشتیبانی می کند. پشتیبانی از ام اس تی (MST) به این سرویس این اجازه را می دهد که با کارت خوان های همراه نیز هماهنگی داشته باشد. این بدان معنی است که بارزگانان و تجار برای پشتیبانی کردن از سامسونگ پی نیازی به اضافه کردن ان اف سی (MST) به مجموعه خود ندارند. این تجار می توانند با کارت خوان هایی که در حال حاضر نیز در اختیار دارند از سامسونگ پی پشتیبانی بکنند.

این شرکت به تدریج در حال عرضه کردن این سیستم برای کشور های مختلف در سطح جهان است. در طی ۲ سال گذشته سامسونگ پی برای کشورهایی مثل اسپانیا، هند استرالیا، سنگاپور و برخی دیگر از کشور ها عرضه شده است. نظر شما درباره این خبر چیست!؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.