گوشی Mate 10 Pro صرفاً یک نسخه از Mate 10 با حاشیه‌های کمتر است - تکفارس 
گوشی Mate 10 Pro صرفاً یک نسخه از Mate 10 با حاشیه‌های کمتر است - تکفارس 

گوشی Mate 10 Pro صرفاً یک نسخه از Mate 10 با حاشیه‌های کمتر است

امید بصیری
۱ شهریور ۱۳۹۶ - 16:00
گوشی Mate 10 Pro صرفاً یک نسخه از Mate 10 با حاشیه‌های کمتر است - تکفارس 

یکی از بزرگ ترین موفقیت های شرکت هوآوی در خارج از مرز های خودی بی شک گوشی مِیت ۹ محسوب می شود و به همین دلیل عجیب نیست که منتظر معرفی نسخه دوم این گوشی باشیم. این مسئله همین حالا نیز تایید شده است آن هم به لطف یک ویدئو جدید که قابلیت های دوربین این گوشی را نشان می دهد. در ادامه این خبر و جزئیات آن با تک فارس همراه باشید!

اما احتمالاً بسیاری از شما ها نمی دانید که در واقع ۴ نسخه مختلف از این گوشی یعنی مِیت ۹ در بازار عرضه خواهد شد. گوشی های طراح پورش و پرو نسخه های اصلی هستند و گوشی لایت نیز صرفاً یک گوشی میان رده است که از اسم این محصول برای فروش و بازاریابی بهتر استفاده می کند. حالا سوالی که باقی می ماند این است که آیا سری میت ۹ نیز یک سری خواهد بود. خب برای دومین بار یک شایعه این موضوع را تایید می کند. وب سایت چینی Zol ادعا می کند که این گوشی در دو نسخه روانه بازار خواهد شد. یک نسخه معمولی با نام مِیت ۱۰ و یک نسخه قوی تر با نام مِیت ۱۰ پرو. نسخه دوم گوشی بسیار جذابی است چرا که گفته می شود با طراحی بدون لبه روانه بازار خواهد شد که تقریباً به یک استاندارد بین گوشی های هوشمند تبدیل شده است. گوشی میت ۱۰ معمولی همان لبه های معمول و رایج همیشگی را خواهد داشت.

بر طبق گفته های این منبع، یکی از این گوشی ها طراحی مِیت ۹ را نگه خواهد داشت یعنی حسگر اثر انگشت بر روی بخش پشتی گوشی قرار خواهد گرفت در حالی که نسخه دیگر این حسگر را به بخش جلویی گوشی منتقل خواهد کرد. پس با توجه به اینکه نسخه پرو احتمالاً لبه های گوشی را کوچک تر خواهد کرد همان مدلی است که حسگر اثر انگشت بر روی پشتی قرار خواهد داشت. در نهایت، این شایعه با شایعه ای که قبلاً درباره عرضه دو نسخه مختلف از این گوشی ها داشتیم هماهنگی دارد. یک نسخه با صفحه نمایش بزرگ تر ۶.۱ اینچی و نسخه دیگر با صفحه نمایش کوچک تر ۵.۸ اینچی عرضه خواهد شد. اما در آن شایعه این گوشی ها با نام های میت ۱۰ لایت و میت ۱۰ شناخته می شدند پس احتمالاً یا یکی از این شایعات اسم ها را با یک دیگر قاطی کرده است(!) و یا ۳ نسخه مختلف از این گوشی عرضه خواهد شد.

البته احتمال دیگری هم هست و آن هم این که یکی از این شایعات غلط باشد. عرضه گوشی های مختلف در زیر یک نام به نظر شبیه به کاری می رسد که هوآوی آن را انجام می دهد اما صفحه نمایش بدون لبه که همین الان نیز توسط این شرکت تایید شده است وجود این گوشی ها را تا حدودی تایید می کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید