تصویری از نسخه خاکستری ارغوانی نوت ۸ پیش از رونمایی رسمی به بیرون درز کرد - تکفارس 
تصویری از نسخه خاکستری ارغوانی نوت ۸ پیش از رونمایی رسمی به بیرون درز کرد - تکفارس 

تصویری از نسخه خاکستری ارغوانی نوت ۸ پیش از رونمایی رسمی به بیرون درز کرد

سعید مزارعی
۱ شهریور ۱۳۹۶ - 18:19
تصویری از نسخه خاکستری ارغوانی نوت ۸ پیش از رونمایی رسمی به بیرون درز کرد - تکفارس 

همانگونه که احتمالا بسیاری از شما نیز می دانید و به احتمال زیاد پیگیر آن هم هستید، امشب شرکت سامسونگ قرار است در یک مراسم رسمی و در جریان کنفرانس آنپک خود، از هفتمین (سامسونگ به دلیل همسان سازی نام های سری S و نوت خود گوشی با نام نوت ۶ معرفی نکرد و بعد از نوت ۵ گوشی نوت ۷ را معرفی کرد) نسل از سری گوشی های خود به نام نوت ۸ رونمایی کند. بار دیگر نام ایوان بلاس افشاگر معروف دنیای گوشی های موبایل مطرح شده و او با انتشار عکسی از نسخه خاکستری ارکیده رنگ گوشی نوت ۸ قبل از رونمایی رسمی از آن خبرساز شده است و بسیاری از شایعات پیشتر که در مورد این گوشی گفته می شد را تایید کرد. علاوه بر دوربین دوگانه در پشت این گوشی، می توانیم حسگر اثر انگشت این گوشی را که در سمت راست ماژول دوربین قرار داده شده است را ببینیم که این ماژ<ل شامل یک لنز دوتایی و یک جفت فلاش ال ای دی است. به این دلیل که فلاش های ال ای دی بین دوربین و اسکنر اثر انشگت قرار گرفته است، امکان به اشتباه افتادن افراد در استفاده از اسکنر اثر انشگت بسیار کاهش می یابد.

انتظار می رود گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۸ با یک صفحه نمایش ۶.۳ اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن تصویر ۱۴۴۰×۲۹۶۰ عرضه شود. نسخه ای که قرار است در کشور آمریکا به فروش برسد از یک چیپ اسنپدراگون ۸۳۵ و نسخه ای که در سایر نقاط جهان به فروش خواهد رسید از پردازنده اگزینوس ۸۸۹۵ بهره خواهند برد. میزان حافظه رم که برای این گوشی در نظر گرفته شده است ۶ گیگابایت و میزان حافظه ذخیره سازی ۶۴ گیگابایت خواهد بود که البته دومی قادر خواهد بود تا با کارت حافظه جانبی تا ۲ ترابایت افزایش پیدا کند. برخلاف آن چیزی که در بنچمارک های آنتوتو و GFXBench شاهد آن بودیم، دوربین اصلی گوشی نوت ۸ را یک جفت دوربین با لنز ۱۲ مگاپیکسل به همراه زوم اپتیکال و تثبیت کننده تصاویر تشکیل خواهد داد. این در حالی است که یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی قرار است تا تصاویر سلفی و تماس های تصویری را کنترل کند. باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی به همراه نسخه ۷ نوقا از سیستم عامل اندروید نیز از دیگر مشخصات قابل توجه این گوشی به حساب می آید.

کنفرانس آنپک ساموسنگ که قرار است این شرکت در طی آن از گوشی جدید خود یعنی گلکسی نوت ۸ رونمایی کند قرار است امشب ساعت ۸ شب به وقت اقیانوس آرام، ۱۱ شب به وقت شرقی و ۴ به وقت جهاینی و از همه مهم تر ۱۹:۳۰ به وقت تهران برگزار شود. راه های متفاوتی برای مشاهده این مراسم به صورت زنده وجود دارد که با مشاهده وبسایت رسمی سامسونگ می توانید در جریان جزئیات آن ها با خبر شوید. از طریق این لینک می توانید کلیه اخبار و شایعات و گمانه زنی های پیرامون گوشی گلکسی نوت ۸ را مطالعه کنید.

تصویری از نسخه خاکستری ارغوانی نوت ۸ پیش از رونمایی رسمی به بیرون درز کرد - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.