گوشی های اچ تی سی U11، اچ تی سی U Ultra و اچ تی سی ۱۰ به زودی اندروید ۸ را دریافت خواهند کرد - تکفارس 
گوشی های اچ تی سی U11، اچ تی سی U Ultra و اچ تی سی ۱۰ به زودی اندروید ۸ را دریافت خواهند کرد - تکفارس 

گوشی های اچ تی سی U11، اچ تی سی U Ultra و اچ تی سی ۱۰ به زودی اندروید ۸ را دریافت خواهند کرد

سعید مزارعی
۱ شهریور ۱۳۹۶ - 19:53
گوشی های اچ تی سی U11، اچ تی سی U Ultra و اچ تی سی ۱۰ به زودی اندروید ۸ را دریافت خواهند کرد - تکفارس 

گوشی های اچ تی سی U11، اچ تی سی U Ultra و اچ تی سی ۱۰ به زودی اندروید ۸ را دریافت خواهند کرد. این خبری است که کمپانی اچ تی سی رسما از آن پرده برداشته است. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با  همراه باشید.

حالا که گوگل از جدیدترین و خوشمزه ترین نسخه از سیستم عامل اندروید به نام اوریو (نام یک شیرینی اسپانیایی است) رونمایی کرد، یکی از ضعف های همیشگی گوشی های اندرویدی بار دیگر خودنمایی می کند و این پرسش را مطرح می کند که گوشی های اندرویدی ما دقیقا چه زمانی این بروزرسانی بزرگ را دریافت می کنند؟ احتمالا اکثر شما اکنون به این فکر می کنید که به طور مثال گوشی های سامسونگ گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس خیلی سریع این بروزرسانی را دریافت می کنند و همچنین سایر گوشی های پرچمدار نظیر Moto Z Force ، Moto Z ، Moto Z Play هم به همین ترتیب به مرور این بروزرسانی را در اختیار خواهند گرفت. اما وقتی بحث بر سر گوشی هایی که مثلا در سال ۲۰۱۵ معرفی شده اند مطرح می شود با دیده شک و تردید بسیاری به این قضیه نگاه خواهید کرد. برای مثال آیا گوشی Motorola DROID Turbo 2 بروزرسانی خواهد شد یا خیر؟ باید منتظر بمانیم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

در اولین اظهار نظر رسمی در این باره، کمپانی اچ تی سی روز گذشته با ارسال توئیتی به کاربران خود اعلام کرد که گوشی هایی نظیر اچ تی سی U11 ، اچ تی سی U Ultra و اچ تی سی ۱۰ خیلی زود به اندروید ۸ مجهز خواهند شد. اما این خبر بیش از آنکه ما را خوشحال کند موجب نگرانی شدید ما و کاربران شده است. این سه مدل از گوشی های اچ تی سی که این شرکت خبر از بروزرسانی آن ها را داده است، هر سه گوشی های پرچمدار این شرکت ه حساب می آیند که در سال گذشته و امسال به بازار آمده اند، برای مثال مدل اچ تی سی U11 پرچمدار امسال شرکت اچ تی سی است، مدل اچ تی سی U Ultra نیز اوایل امسال عرضه شده بود و در آخر اچ تی سی ۱۰ نیز پرچمدار سال گذشته این شرکت است و خبر بروزرسانی این گوشی ها به هیچ عنوان هیجان انگیز به حساب نمی آید.

در ادامه این توئیت، شرکت اچ تی سی اعلام کرد که سایر گوشی هایی که این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد به زودی با ذکر جزئیات بیشتر و کامل تری از طرف این شرکت معرفی خواهند شد. امیدواریم که منظور شرکت اچ تی سی از ذکر جزئیات بیشتر، تاریخ دقیق انتشار این بروزرسانی برای مدل های مختلف باشد.

به هر حال، اوایل امسال بود که رئیس بخش گوشی های هوشمند شرکت اچ تی سی یعنی آقای چالین چنگ، اعلام کرده بود که به طور حتم مدل اچ تی سی ۱۱ به اندروید O و اندروید P در سال آینده مجهز خواهد شد. اظهار نظر دقیق او به این شکل است که “ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا سه نسخه بعدی اندروید را پشتیبانی کنیم. این نکته وابسته به سخت افزار و نرم افزار نسخه مربوطه دارد و اگر ارزش کاربران را نیز در نظر بگیرد.” به نظر می رسد که این قول حداقل ۲ سال تضمین می کند که کاربران این گوشی بروزرسانی های جدید اندروید را دریافت خواهند کرد.

گوشی های اچ تی سی U11، اچ تی سی U Ultra و اچ تی سی ۱۰ به زودی اندروید ۸ را دریافت خواهند کرد - تکفارس 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.