تصاویر بیشتری از Moto X4 قبل از معارفه رسمی منتشر شد - تکفارس 
تصاویر بیشتری از Moto X4 قبل از معارفه رسمی منتشر شد - تکفارس 

تصاویر بیشتری از Moto X4 قبل از معارفه رسمی منتشر شد

حمزه سروری
۲ شهریور ۱۳۹۶ - 13:56
تصاویر بیشتری از Moto X4 قبل از معارفه رسمی منتشر شد - تکفارس 

Moto X4، گوشی هوشمند میان رده ی بعدی اندرویدی کمپانی لنوو قرار است که امروز در تاریخ ۲۴ آگوست معرفی شود، گوشی ای که اوایل این ماه میلادی وجودش فاش شد. حال چند تصویر زنده همان گونه که پیش از این تصاویری رسمی را شاهد بودیم قبل از معارفه رسمی به بیرون درز کرده است.

همچنین گفتنی است که ما هم اکنون اطلاعات زیادی در مورد این گوشی لنوو داریم و شاید تنها اطلاعاتی که هنوز در مورد آن ها بی اطلاع هستیم زمان عرضه Moto X4 و وجودش بر روی قفسه های فروش گاه ها است و علاوه بر این زمان انتشار در کشور ها ی مختلف.

قبل از این که در طی روزی که می گذرد لنوو بخواهد این گوشی را معرفی کند ما تصاویری دیگر از پشت و روی این گوشی در اختیار داریم که نمای کلی ای از آن را به ما می دهند. بر خلاف تصاویر فاش شده ی پیشین این ها یک Moto X4 ساختاری و نحوه ی طراحی اش را نشان می دهند؛ به طوری که می توانیم بفهمیم با یک گوشی خوش ساخت و البته کمی احمقانه طرف هستیم.

همان طور که احتمالاً بسیاری از دنبال کننده های دنیای تکنولوژی هم اکنون نیز می دانند، Moto X4 قرار است که با تراشه ی QualComm Snapdragon 630 وارد میادین شود. سه گیگا بایت رم و سی و دو گیگا بایت حافظه ی داخلی قابل گسترش خواهد داشت. کشور های مختص قاره ی کهن یعنی آسیا نسخه ای کمی پیشرفته تر را دریافت خواهند کرد، مدلی از گوشی که دارای رم چهار گیگا بایتی و حافظه ی داخلی شصت و چهار گیگا بایتی است.

دیگر های لایت های مهم این گوشی شامل قابلیت دو دوربینه ی پشت با تجهیزان ۱۲ و ۸ مگا پیکسلی و همچنین دوربین سلفی ۱۶ مگا پیکسلی می شود، که می تواند ابزار بسیار مناسبی برای ثبت خاطرات شما در حافظه گوشی تان باشد.

علاوه بر این ها باید گفت که یک سنسور انگشتی بر پشت کلید «خانه» مخفی شده است و بعضی ورژن ها ممکن است که با حمایت دو سیم کارت وارد عرصه رقابت شوند. Moto X 4 از یک باتری ۳۰۰۰ mAh بهره خواهد برد و بر روی تراشه اش نیز اندروید ۷.۰ نصب است.

در آخر نیز قابل ذکر است که این گوشی شایعه شده است که با قیمت ۳۵۰ یورو در اروپا به فروش خواهد رفت و این قیمت در آمریکا به ۴۰۰ دلار خواهد رسید. ما همچنین می دانیم که شروع کننده ی انتشار این گوشی کشور های قاره ی آمریکای لاتین و جنوبی خواهند بود.

تصاویر به بیرون درز شده نیز به شرح زیر است:

 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید